دوره‌های مدیریت راهبردی هوانوردی و گردشگری به زودی راه‌اندازی می‌شود

تهران - ایرنا - رییس دانشکده گردشگری دانشگاه تهران گفت: دوره‌های مدیریت راهبردی هوانوردی و گردشگری به زودی در این دانشکده راه‌اندازی می‌شود. 

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، داود حومینیان شریف‌آبادی روز سه شنبه در آیین افتتاح ساختمان آموزشی دانشکده گردشگری دانشگاه تهران که با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سید محمد مقیمی رییس این دانشگاه برگزار شد، افزود: دانشکده گردشگری سال ۱۴۰۰ با دستور رییس دانشگاه تهران راه اندازی شد و در حال حاضر در سه مقطع تحصیلی دانشجو می پذیرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه تهران شعار دانشگاه کارآفرین را برای خود انتخاب کرده است، یادآور شد: دانشکده گردشگری هم با الهام گرفتن از این شعار توانسته است در ۲ سال گذشته با صنعت ارتباط تنگاتنگی برقرار و دوره‌هایی را با صنعت تعریف و برگزار کرده است.

رییس دانشکده گردشگری دانشگاه تهران ادامه داد: به زودی دوره ام بی ای  (MBA) هوانوردی را با شرکت ایران ایر و همچنین دوره ام بی ای هتلداری را با گروه هتلداران پارسیان برگزار می کنیم.

حومینیان شریف‌آبادی با بیان اینکه وظیفه اصلی ما تریبت دانشجو است، گفت: تربیت نیروی ماهر در صنعت گردشگری را دانشکده گردشگری دانشگاه تهران وظیفه اصلی خود می داند.

به گزارش ایرنا، ساختمان‌ شماره ۲ دانشکده گردشگری، مرکز ازدواج و خانواده دانشگاهیان زیرمجموعه ستاد خانواده و جوانی جمعیت دانشگاه تهران و همچنین مهد کودک خانواده بزرگ این دانشگاه امروز با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدمهدی کرمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha