جنگ غزه پایان نتانیاهو خواهد بود

تبریز - ایرنا - معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ۱۵ مهر سرآغاز فروپاشی رژیم کودک کش و غاصب صهیونیست است، گفت: پایان جنگ غزه پایان نتانیاهو ( نخست وزیر رژیم غاصب اسراییل ) خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حسن گلی عصر سه شنبه در مراسم عصر شعر مبشّرات اظهار کرد: مردم غزه و مبارزان حماس در این روز ، تاریخ نوشتند و در رویارویی با رژیم غاصب، روزی به یاد ماندنی در تاریخ ثبت کردند.

وی اضافه کرد: شکستی که اسراییل در این چند روز متحمل شد در ۷۵ سال گذشته تجربه نکرده بود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: رژیم صهیونیستی در این روزها جنون آمیز و وحشیانه حمله می کند و هر حمله آنها شکستی بزرگ برای این رژیم است.

وی افزود: نتانیاهو خوب می داند که بعد از جنگ غزه، گرفتار طوفان سیاسی خواهد شد و باید برود.

گلی به حضور خانواده شهدای مقاومت در این مراسم اشاره کرد و گفت: هر چند این شهدا در سوریه و عراق به شهادت رسیدند اما همه آنها یک آرزو و مقصد داشتند و آن آزادی بیت المقدس بود.

وی ادامه داد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب قدس رمز آلود و با فرج امام زمان ارتباط دارد و آرزوی هر مسلمان و شیعه، آزادی قدس است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: جامعه هنر همپای دیگر اقشار مردم به طرق مختلف، یکی با شعر، یکی با موسیقی و یکی با خوشنویسی و نقاشی ابراز همدردی خود با مردم غزه را اعلام کردند.

در این مراسم شاعران تبریزی با سرودن اشعاری، با مردم غزه ابراز همدردی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha