حواشی دیدار پرسپولیس و استقلال؛ از حضور خانوادگی تماشاگران تا تدابیر امنیتی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس ایران از هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال تاجیکستان است؛ دیداری که در آستانه شروع، خالی از حاشیه نبوده است.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس از هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال تاجیکستان است.

پرسپولیس در حال حاضر با ۳ امتیاز بعد از النصر عربستان ۶ امتیازی در رتبه دوم جدول گروه E قرار دارد و استقلال تاجیکستان نیز با یک امتیاز در رتبه چهار قرار گرفته است.

سرخپوشان برای اولین‌بار در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا، با حضور هواداران خود میزبان هستند. تماشاگران پرسپولیس در دیدار نخست این تیم مقابل النصر از حضور در ورزشگاه محروم بودند.

استقبال خوب هواداران پرسپولیس از این دیدار باعث شد تا ترافیک شدیدی حوالی ورودی غربی ورزشگاه آزادی ایجاد شود و در نتیجه اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس به سختی وارد ورزشگاه شد. همچنین بازیکنان تیم نوجوانان برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور دارند.

با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌ها برای حضور بانوان در ورزشگاه، تماشاگران پرسپولس به همراه خانواده برای تماشای این دیدار به آزادی آمده‌اند و حرف‌های جالبی از اولین تجربه حضورشان تا طی کردن مسافت طولانی برای تماشای این دیدار داشتند.

تماشای پدر و پسری فوتبال؛ روایت جذاب پسرانی که پای پدرانشان را به ورزشگاه باز کردند!

تدابیر امنیتی شدیدی برای ورود امن تماشاگران به ورزشگاه آزادی اتخاذ شده است و پلیس با استفاده از بلندگو از تماشاگرانی که برای این دیدار بلیت تهیه نکرده‌اند، درخواست کرد تا از ایجاد هرج‌ومرج خودداری کنند.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل شروع این دیدار برای بازدید کیفیت چمن ورزشگاه آزادی به زمین مسابقه آمد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

ورود بازیکنان تیم فوتبال استقلال تاجیکستان به چمن ورزشگاه آزادی و بوق‌های مکرر و کرکننده تماشاگران پرسپولیس.

ورود بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به چمن آزادی در میان تشویق هواداران.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha