مقاومت اسلامی عراق مسئولیت حمله به پایگاه آمریکا را برعهده گرفت

تهران- ایرنا- مقاومت اسلامی عراق بامداد چهارشنبه اعلام کرد، پایگاه نظامیان آمریکایی در شمال شرق سوریه را هدف حملات موشکی قرار داده است.

به گزارش ایرنا از المیادین، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که بامداد چهارشنبه با شلیک موشک، پایگاه اشغالگران آمریکایی در روستای «خراب الجیر» را هدف قرار داده است.

پیش تر المیادین گزارش داده بود که پایگاه نظامیان آمریکایی در اطراف روستای خراب الجیر واقع در حومه حسکه هدف حملات موشکی قرار گرفته است.

کانال تلگرامی صابرین نیوز گزارش داد، پس از حمله موشکی ستونی از دود از داخل این پایگاه نظامی به آسمان برخواسته است.

پیش از این نیز بارها پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق و سوریه هدف حملات راکتی و پهپادی نیروهای مقاومت اسلامی قرار گرفته بود.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha