۳ آبان ۱۴۰۲، ۴:۰۹
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85269831
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهادت ۲ فلسطینی در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند، در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین واقع در شمال کرانه باختری ۲ فلسطینی شهید شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست بامداد چهارشنبه با ادوات نظامی به جنین و اردوگاه این شهر یورش بردند.

بر اساس این گزارش، همزمان با یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین که با مقابله نیروهای مقاومت فلسطین مواجه شد، جنگنده‌های این رژیم مناطقی در این اردوگاه را با موشک هدف قرار دادند که منجر به شهادت ۲ فلسطینی و زخمی شدن شمار دیگری شد.

نیروهای سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد، گردان‌های جنین با بسته‌های انفجاری تعدادی از خودروهای زرهی صهیونیست‌ها در اردوگاه جنین را هدف قرار داده و به سمت این نیروهای تیراندازی کردند که منجر به زخمی شدن دستکم یک نظامی شده است.

نظامیان صهیونیست همچنین به شهر طوباس واقع در شمال کرانه باختری و شهرک بیت امر در شمال الخلیل یورش بردند.

حملات صهیونیست‌ها به کرانه باختری در حالی صورت گرفته است که حملات هوایی این رژیم به بخش‌های مختلف نوار غزه همچنان با شدت ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha