ثبت‌نام ۱۸۷ داوطلب کرسی بهارستان از استان سمنان قطعی شد

سمنان - ایرنا - دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: نام‌نویسی ۱۸۷ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان تا پایان ششمین روز ثبت‌نام، نهایی شد.

حسین شجاعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شمار داوطلب نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز پنجشنبه بیست و هفتم مهرماه تا ساعت ۲۰ روز گذشته (سه‌شنبه) با مراجعه به درگاه اینترنتی مربوطه نام‌نویسی خود را نهایی کردند.

وی با بیان اینکه ۶۸ نفر در روز ششم مهلت هفت روزه که ۲ ساعت نیز تمدید شد، نام‌نویسی خود را در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نهایی کردند، ادامه داد: هشت نفر خانم و ۶۰ نفر آقا از صبح تا ساعت ۲۰ روز گذشته (سه‌شنبه) ثبت‌نام خود را نهایی کردند.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان تصریح کرد: ثبت‌نام کنندگان متقاضی داوطلبی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی از استان سمنان در روز ششم بر اساس مدرک تحصیلی چهار نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، ۴۸ نفر کارشناسی ارشد و ۱۵ نفر دکتری و یک نفر تحصیلات حوزوی هستند.

ثبت‌نام ۱۸۷ داوطلب کرسی بهارستان از استان سمنان قطعی شد

به گفته شجاعی، در پنج روز گذشته نام‌نویسی متقاضیان، در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه ۱۴ نفر، شاهرود و میامی ۱۸ نفر، دامغان ۱۱ نفر و گرمسار و آرادان ۲۵ نفر ثبت‌نام کردند.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه روزهای اول، دوم، سوم، چهارم و پنجم ثبت‌نام نیز به ترتیب ۱۱، سه، ۲۹، ۲۶ و ۵۰ نفر نام‌نویسی خود را نهایی کرده بودند، یادآور شد: متقاضیان داوطلبی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان سمنان از بیست و هفتم مهرماه به مدت هفت روز تا سوم آبان ماه فرصت دارند نام‌نویسی خود را نهایی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، متقاضیان داوطلبی انتخابات سراسری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز پنجشنبه بیست و هفتم مهرماه تا روز چهارشنبه سوم آبان ۱۴۰۲ به مدت هفت روز و از ساعت هشت صبح تا ۱۸ به منظور اعلام داوطلبی خود از طریق رایانه و با دریافت رمز یکبار مصرف از شماره تلفن همراهی که با آن پیش ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند، در مهلت تعیین شده به درگاه مربوطه مراجعه و نسبت به تکمیل کاربرگ نام‌نویسی و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

بر اساس اعلام وزارت کشور، انتخابات ششمین مجلس خبرگان رهبری و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

استان سمنان در مجلس شورای اسلامی چهار نماینده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha