نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از ۱۴ آبان آغاز می شود

یاسوج- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از ۱۴ آبان ماه آغاز و ثبت نام به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا از استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید جواد هاشمی مهر روز چهارشنبه اظهار کرد: داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری شخصاً یا به وسیله نماینده خود که به صورت کتبی و رسمی معرفی شده باشد، می توانند از ۱۴ لغایت ۲۰ آبان به مدت هفت روز از ساعت هشت لغایت ۱۸ به فرمانداری مرکز استان حوزه انتخابیه یا وزارت کشور مراجعه و با ارائه اصل شناسنامه عکس دار و یک نسخه تصویر از تمام صفحات آن، اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر از پشت و روی آن، اصل مدرک حوزوی و یک نسخه تصویر از آن و ۶ قطعه عکس ۴×۶، ضمن تکمیل پرسشنامه اعلام داوطلبی، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استانداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ثبت نام خود را به آخرین روز و ساعات پایانی موکول نکنند، ۸۴ نفر ثبت نام خود را در این استان نهایی کردند که شامل ۸۳ نفر مرد و یک نفر زن هستند.

هاشمی مهر در خصوص آخرین آمار ثبت نام شده ها در سه حوزه انتخابیه استان، ادامه داد: ۳۳ نفر در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، ۳۱ نفر در حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی و ۲۰ نفر در حوزه گچساران و باشت ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه، امروز (چهارشنبه) آخرین فرصت ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است، تاکید کرد: متقاضیان ثبت نام خود را به به آخرین روز و ساعات پایانی موکول نکنند و نسبت به ثبت نام خود در سامانه پنجره واحد وزارت کشور به نشانی اینترنتی keshvar.moi.ir ثبت نام کنند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: آنچه روند ثبت نام را با تاخیر مواجه کرده است گواهی پنج سال کار اجرایی، آموزشی، پژوهشی و قضایی است که ستاد انتخابت کشور برای تسهیل و تسریع در روند ثبت نام به حکم کارگزینی این افراد اکتفا می کند که افراد حکم کارگزینی را باید توسط بالاترین مقام دستگاه مهر کرده تا قبل از اتمام زمان ثبت نام ارائه کند.

وی گفت: ثبت نام نهایی متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۸ صبح روز ۲۷ مهر ماه آغاز و تا ساعت ۱۸ سوم آبان ماه ادامه دارد.

وی افزود: امکان تمدید این زمان وجود ندارد لذا متقاضیانی که مرحله پیش ثبت نام خود را انجام دادند و تایید شدند نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

هاشمی مهر ادامه داد: در مرحله پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم که از ۱۶مرداد ماه گذشته تا ۲۲ مردادماه ادامه داشت ، ۴۰۱ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.کهگیلویه و بویراحمد دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha