۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲
کد خبر: 85270184
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آرامش در فوتسال آمل؛ خانم مربی بازگشت

۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲
کد خبر: 85270184
آرامش در فوتسال آمل؛ خانم مربی بازگشت

ساری- ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولادین ذوب آمل، از قطعی شدن حضور تیم "نوا آمل" در سوپر لیگ فوتسال بانوان کشور با تمدید قرار داد سرمربی فصل گذشته این تیم که قهرمانی لیگ برتر را برای این باشگاه کسب کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بابک بهمنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با تصمیم هیات مدیره باشگاه فولادین ذوب آمل، قرارداد " فاطمه جانعلی پور" سرمربی فصل گذشته تیم نوا آمل که فصل قبل موفق به کسب مقام قهرمانی با این تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور و صعود به سوپرلیگ در فصل جدید شده، برای یک فصل دیگر تمدید شد.

وی ادامه داد: علاوه بر ثبت قرار داد سرمربی تیم، با ۱۰ بازیکن فصل گذشته و تازه وارد نیز قرارداد جدیدی بسته شد.

مدیرعامل باشگاه فولادین ذوب آمل، تاخیر در اعلام رسمی حضور تیم نوا آمل درسوپر لیگ فوتسال بانوان باشگاه های کشور را ناشی از وجود برخی حاشیه ها ازسوی برخی افراد منفعت طلب اعلام کرد و ادامه داد: برخی ها به دنبال شرکت نکردن تیم نوا آمل در سوپر لیگ فوتسال کشور و انتقال سهیمه شهرستان آمل به شهرهای دیگر و حتی خارج از استان بودند.

بهمنی با اشاره به اینکه تیم نوا آمل تنها نماینده فوتسال بانوان استانهای شمالی کشور در سوپر لیگ کشور است، اضافه کرد، خوشبختانه با نشستی که اعضای هیات مدیره باشگاه نوا آمل به همراه کادرفنی و برخی بازیکنان این تیم به همراه فرماندار وِیژه شهرستان با استاندارمازندران داشتیم، اعلام رسمی وموضع حمایتی استاندار مازندران از تیم فوتسال بانوان و همچنین مجموعه تولیدی فولادین ذوب آمل، باعث ایجاد انگیزه در بین مدیران کارخانه تولید و نیز مصمم ترشدن به حضور پرقدرت درفصل جدید مسابقات شد.

آرامش در فوتسال آمل؛ خانم مربی بازگشت
نشست خبری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولادین ذوب آمل

بهمنی اظهارداشت: حمایت از واحدهای تولیدی بخش خصوصی از جمله شرکت کاله، هراز و فولادین ذوب آمل که حداقل نیروهای آن از ۲ هزار نفر به بالا هست، باید حمایت همه جانبه و تقویت شوند تا به واسطه این حمایت ها در مقابل ایجاد مشوق های حمایتی باعث حضور درفعالیت های اجتماعی وورزشی ازسوی این واحدها خواهد شد.
وی ادامه داد: خوشبختانه استاندار مازندران هم در دیدارگذشته با عوامل باشگاه، قول رسیدگی به مشکلات و درخواست های مدیران کارخانه فولادین ذوب را دادند و این دلگرمی باعث حمایت دوباره این مجموعه از تیم فوتسال بانوان نوای آمل که زیرمجموعه این کارخانه است، شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولادین ذوب آمل افزود: هدف مجموعه باشگاه فولادین ذوب آمل، حمایت ویژه و حداکثری از تیم فوتسال نوا آمل در فصل جدید مسابقات است و اعلام کردیم به بازیکنان و کادر فنی این تیم که اگر قهرمانی لیگ برتر را درسوپر لیگ نیز تکرارکنید، پاداش ویژه ای دریافت خواهید کرد.

وی توضیح داد: هرچند تیم دیر بسته و روانه مسابقات خواهد شد، اما هم کادرفنی و بازیکنان در فصل گذشته در کنار هم در مسابقات لیگ برتر حضور داشتند و شناخت خوبی از عملکرد یکدیگر دارند و قطعا بعد از هفته های ابتدایی لیگ، روند تیم منسجم تر خواهد شد.

تیم صنایع آشامیدنی نوا آمل در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور برای نخستین بار در تاریخ فوتسال مازندران به مقام قهرمانی دست یافت و جواز حضور در سوپر لیگ بانوان باشگاه های کشور را کسب کرد.

پس از کسب مقام قهرمانی این تیم تا قبل از برگزاری جلسه اعضای هیات مدیره کارخانه فولادین ذوب واعضای باشگاه نوا آمل با استاندار مازندران، شبکه های اجتماعی از انصراف این تیم در فصل پیش رو مسابقات سوپرلیگ بانوان باشگاه های کشور خبر داده بودند.

فصل جدید مسابقات سوپرلیگ فوتسال زنان ایران قرار بود از روز پنجشنبه ۲۰ مهربا حضور ۱۰ تیم شروع شود که با انصراف ۲ تیم، برگزاری این مسابقات به تعویق افتاد. با اعلام مسئولان برگزاری این مسابقات، برنامه جدید این مسابقات درحالی با حضور هشت تیم از روزجمعه پنجم آبان شروع خواهد شد که تیم نوا آمل درهفته نخست این مسابقات دربازی بیرون از خانه میهمان تیم مدعی و پرستاره شاهین نطنز خواهد بود.

آرامش در فوتسال آمل؛ خانم مربی بازگشت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha