۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85270189
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هشدار پاکستان نسبت به گسترش پیامدهای خطرناک تهاجم اسرائیل در غزه

اسلام‌آباد - ایرنا - نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل بر مطالبه این کشور برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و برقراری فوری آتش بس تاکید کرد و هشدار داد که تهاجم اسرائیل در غزه ممکن است پیامدهای خطرناک تر و تاثیرات آن وسعت پیدا کند.

به‌ گزارش روز چهارشنبه ایرنا از منابع رسمی پاکستان، «منیر اکرم» طی سخنانی در نشست شورای امنیت سازمان ملل پیرامون تحولات خاورمیانه وضعیت سرزمین‌های اشغالی فلسطین، تداوم بمباران رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم بی دفاع غزه را محکوم کرد.

وی تاکید کرد: ما برقراری بی قید و شرط آتش بس را مطالبه می کنیم و اینکه اسرائیل باید حملات ضدبشری و بمباران علیه غزه را متوقف کند.

نماینده دائم پاکستان هشدار داد که اگر جلوی تهاجم اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی فلسطین گرفته نشود پیامدهای این جنگ ممکن است شکل جدی تر و خطرناک تری به خود بگیرد.

وی اظهار داشت که مردم غزه اکنون نیازمند شدید کمک‌های بشردوستانه از جمله دارو، آب و کالاهای اساسی دارند اما برای رساندن به موقع این کمک‌ها نیاز به گشایش یک کریدور حمل و نقل امن و پیوسته است لذا پاکستان بر اقدام فوری جامعه جهانی برای مهیا کردن شرایط آسان ارسال کمک‌های بشردوستانه به فلسطین تاکید می‌کند.

منیر اکرم افزود: اسرائیل مرتکب جنایات فجیع و نسل کشی فلسطینیان شده است و برای توقف آن باید هرچه سریعتر دست به کار شد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده است که از زمان آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تا کنون بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر جان خود را از دست داده اند که در این میان دو هزار و ۳۶۰ نفر از آنها کودک بوده اند.

عملیات طوفان الاقصی در حالی وارد نوزدهمین روز خود شده است که صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) به شدت درباره اوضاع خطرناک کودکان در غزه هشدار داد و شمار کودکان شهید در آن را بیش از دو هزار و ۳۶۰ نفر اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha