بازیکن مطرح اهل مونته‌نگرو به تیم هندبال خرم آباد پیوست

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست تیم هندبال پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد گفت: بوزو آندلیچ بازیکن مطرح اهل مونته‌نگرو برای حضوری قدرتمند در لیگ هندبال به تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد پیوست.

عزت‌الله قنبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ویزا و ITC بوزو آندلیچ ورزشکار اهل مونته‌نگرو صادر شده و اوایل هفته آینده به ایران می‌آید ، این بازیکن سابقه بازی مقابل تیم ملی کشورمان را در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ دارد که عملکرد خوبی داشت و بی‌تردید بهترین ورزشکار خارجی است که در ایران حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به شکست برابر گیتی‌پسند در هفته دوم علی‌رغم ارائه بازی خوب افزود: با نظر کادر مدیریتی باشگاه به فکر تقویت تیم افتادیم و سه بازیکن کارآمد جذب شد.

سرپرست تیم هندبال پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد تاکید کرد: یونس آثاری ملی‌پوش هندبال، گولوبوویچ صربستانی و الان هم بوزو آندلیچ را برای تقویت تیم جذب شده اند که بدون تردید پلیمر متفاوتی را در ادامه لیگ برتر خواهیم دید.

قنبری اظهار امیدواری کرد: هفته سوم (اولین مصاف پس از بازی‌های ملی) و در مصاف با پیکان سبزوار شرایط مهیا و هر سه بازیکن به میدان بروند.

شهید شاملی کازرون، پلیمر خرم آباد، مس کرمان، سپاهان، گیتی پسند، زغال سنگ طبس، نفت و گاز گچساران، سپاهان نوین، پرواز هوانیروز، فراز بام دهدشت، پیکان سبزوار و آلومینیوم اراک تیم های حاضر در این دوره از رقابت های لیگ برتر هندبال کشور هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha