مشترکان پهن‌باند ثابت بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ شکایت را به ثبت رساندند

تهران- ایرنا- بر اساس گزارش شاخص‌های آماری ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشترکان پهن‌باند ثابت بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ شکایت را در خصوص مشکلات موجود در این حوزه در سامانه ۱۹۵ به ثبت رسانده‌اند.

به گزارش ایرنا، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در تازه‌ترین گزارش خود شاخص‌های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات منتهی به بهار ۱۴۰۲ را منتشر کرد.

در بخشی از این گزارش به وضعیت شکایات ثبت شده در حوزه ارتباطات سیار و ثابت در سامانه ۱۹۵ پرداخته شده است.

در بهار ۱۴۰۲ تعداد شکایات ثبت شده مشترکین پهن‌باند ثابت از ۱۲ هزار و ۵۸۰ شکایت عبور کرده است.

شکایات ثبت شده در بخش تلفن ثابت ۲۳ هزار و ۷۶۶ شکایت است که نسبت به زمستان ۱۴۰۱ با کاهش حدود هزار شکایت مواجه شده است.

تعداد شکایات ثبت شده مشترکین پهن‌باند سیار در سه ماه بهار۱۴۰۲ از ۲ هزار و ۱۷۰ عبور کرده و تعداد شکایات در حوزه تلفن همراه به بیش از ۹ هزار شکایت رسیده است.

مشترکان پهن‌باند ثابت بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ شکایت را به ثبت رساندند

به گزارش ایرنا، سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵، با هدف افزایش رضایت‌مندی کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات آماده دریافت شکایات کاربران در حوزه‌های تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان بوده و کاربران می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی ۱۹۵.cra.ir و یا شماره‌گیری ۱۹۵ شکایات خود را ثبت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha