اعزام دانش آموزان مازندران به راهیان نور ۲ برابر افزایش یافت

ساری- ایرنا- طبق آمار رسمی اداره کل آموزش و پرورش مازندران سال گذشته سه هزار نفر از دانش آموزان متوسطه در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیات جنگی جنوب و غرب کشور اعزام شدند که این آمار با همکاری سپاه کربلا مازندران امسال به ۲ برابر یعنی ۶ هزار نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش آموزی مازندران امروز چهارشنبه با حضور مسوولان سپاه کربلا و آموزش و پرورش استان در ساری برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور با بیان این که تقویت فرهنگ الگو پذیری دانش آموزان از ایثارگری ها، مقاومت و رشادت های شهدا مهمترین هدف راهیان نور است، گفت: با ابتکار ستاد مرکزی راهیان نور و با همکاری سپاه ،امسال دانش آموزان از پیشرفت های صنعتی و تولیدی از جمله سد کرخه و نمایشگاه هوا و فضای منطقه نیز بازدید می کنند.

حسین کمالی به اهمیت تربیت دانش آموزان به فداکاری، وطن دوستی، ایثارگری و باور به ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا اشاره کرد و افزود: دانش آموزان در اردوهای راهیان نور در میدان عملیات جنگی با رشادت ها و حماسه های شهدا آشنا می شوند.

وی با بیان این که امسال راهیان نور دانش آموزان به مراتب با کیفیت و کمیت بهتری همراه خواهد بود، بیان داشت: سال گذشته سه هزار دانش آموز متوسط استان به این اردوها اعزام شدند که امسال طبق تعهد و برنامه ریزی سپاه کربلا مازندران، این آمار به ۲ برایر یعنی ۶هزار دانش آموز افزایش می یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بر لزوم همکاری مدیران مدارس در اعزام راهیان نور دانش آموزان تاکید کرد.

اعزام دانش آموزان مازندران به راهیان نور ۲ برابر افزایش یافت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha