تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس در زمین خودش خوب بازی می‌کند

قم- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم گفت: شرایط تیم پالایش نفت بندرعباس در شهر و زمین خودش مناسب است و خوب بازی می‌کند.

حسین صبوری روز چهارشنبه پیش از دیدار فردای تیمش مقابل پالایش نفت بندرعباس در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: تیم پالایش نفت، تیم‌های خوبی از لیگ برتر را در بندرعباس برده‌است.

وی بیان کرد: آنها تیمی جوان و دونده در لیگ برتر هستند و با توجه به اینکه دو بازی تدارکاتی قبل از آغاز فصل با این تیم انجام دادیم شناخت نسبی به آنها داریم.

وی بیان کرد: شرایط تیم آناصنعت قم بعد از بازی هفته قبل مقابل گیتی پسند خوب است وبا تمرینات مستمر صورت گرفته ، آماده بازی مقابل تیم بندرعباس هستیم

سرمربی آناصنعت قم یادآور شد که تیمش برای بازی فردا بازیکن مصدوم و محرومی ندارد.

وی ابراز داشت: بعد از اینکه هفته گذشته باشگاه مطالبات بازیکنان را واریز کرد به آرامش خوبی رسیده‌ایم و درصدد این هستیم که تا نیم فصل که سه بازی بیشتر نمانده بقیه واریزی را انجام دهیم.

وی گفت: باشگاه در تلاش است تا قبل از پایان نیم فصل حد نصاب مالی که باید تا این موعد پرداخت کند را برای بازیکنان تیم واریز نماید.

دیدار تیم‌های پالایش نفت بندرعباس و آناصنعت پاسارگاد قم از چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور ساعت ۱۶ فردا پنجشنبه به میزبانی تیم پالایش نفت برگزار می‌شود.

آنا صنعت قم اکنون با کسب ۱۶ امتیاز در رده پنجم و پالایش نفت بندرعباس با کسب ۱۲ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha