۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85270565
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

«طوفان‌الاقصی» رتبه اعتباری اقتصاد رژیم صهیونیستی را منفی کرد

تهران-ایرنا- موسسات اعتبارسنجی بین‌المللی «استاندارد اند پورز»، «مودی» و «فیچ» بعد از عملیات طوفان الاقصی، رتبه اعتباری اقتصاد رژیم صهیونیستی را «منفی» اعلام کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، موسسه اعتبارسنجی «استاندارد اند پورز» اعلام کرد که چشم انداز اعتباری رژیم صهیونیستی را از وضعیت «ثبات» به وضعیت «منفی» کاهش داده است.

موسسه اعتبارسنجی «استاندارد اند پورز»، علت کاهش رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی را تاثیرات عملیات طوفان الاقصی بر اقتصاد این رژیم اعلام کرده است.

این موسسه اعتبارسنجی پیش بینی کرد که جنگ بیشتر از سه تا ۶ ماه ادامه نخواهد یافت.

موسسات اعتبارسنجی «مودی» و «فیچ» نیز هفته گذشته، رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی را کاهش داده بودند.

موسسه اعتبارسنجی «استاندارد اند پورز» پیش بینی کرد که به خاطر افزایش بودجه نظامی، رژیم صهیونیستی با کمبود شدید بودجه مواجه شود.

به گزارش ایرنا، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال سرزمین فلسطین و محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی، مقاومت فلسطین در روز هفت اکتبر(۱۵ مهر) عملیاتی موسوم به عملیات «طوفان الاقصی» را آغاز کرد تا زمینه آزادسازی کامل سرزمین فلسطین، بازگشت آوارگان فلسطینی و گسترش صلح در منطقه با انحلال رژیم غاصب فراهم شود.

تجاوزگری و جنایت رژیم اسراییل علیه فلسطینی ها در این ۱۹ روز بر اساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین، تاکنون منجر به شهادت بیش از پنج هزار فلسطینی در غزه و مجروح شدن هزاران نفر دیگر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha