۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85270608
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارزار رسانه ای والد آگاه فرزند ایمن در کردستان آغاز شد

سنندج- ایرنا-اجرای کارزار رسانه ای والد آگاه فرزند ایمن با پیام و شعار اختصاصی (آیا می دانید الان فرزندت کجاست؟) در راستای پیشگیری از اعتیاد در کردستان آغاز شد.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی کردستان روز چهارشنبه در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کارزار رسانه‌ای از ۲ آبان در شهرستان‌های سنندج و سقز آغاز شده و اجرای آن تا ۱۵ آبان ادامه دارد.

ناصر کریمیان افزود: هدف از اجرای این کارزار، پیشگیری اولیه از مصرف مواد اعتیادآور است که علاوه بر حساس‌سازی و آگاهسازی، افزایش دانش والدین در زمینه پیشگیری از اعتیاد را نیز مورد بررسی و توجه قرار می‌دهد.

وی افزود: در این کارزار علاوه بر تبلیغات محیطی همچون بنر و پوستراز تبلیغات مجازی و الکترونیکی در راستای پیشگیری از اعتیاد و نقش پررنگ والدین در زمینه شکل گیری شخصیت کودکان و مهارتهای فرزند پروری نیز استفاده می شود.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی کردستان یادآور شد: در اجرای طرح کارزار رسانه‌ای تلاش شده است، به والدین گوشزد کنیم که والدین باید الگویی برای فرزندان باشند چرا که فرزندان بسیاری از الگوهای رفتاری را از طریق تقلید و همانند سازی کسب می‌کنند.

وی اظهار کرد: این کارزار با همکاری ادارات بهزیستی شهرستان‌ها، مراکز مجری برنامه، مراکز مثبت زندگی، شهرداری و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha