نماینده مجلس: مکتب شهید سلیمانی موجب پیروزی حماس در طوفان‌الاقصی شد

کرمان - ایرنا - نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیاده شدن مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در فلسطین موجب پیروزی طوفان الاقصی شد و این مکتب بین تمام آزادی خواهان جهان نه تنها فلسطینی ها به عنوان الگویی موفق مطرح است.

شهباز حسن پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نه تنها فرزندان فلسطین از تفکر و روحیه ضداستکباری سردار دل‌ها چنین الگوبرداری کردند بلکه بسیاری از جوانان دنیا به این مرام و روحیه روی آورده اند آنچنان که امروز مکتب سردار سلیمانی در حال جاری شدن در کل جهان هستی است.

وی اظهار داشت: همچنین ایمان و توکل فلسطینی ها به خداوند و خودباوری آنها در کنار پیاده کردن مکتب سپهبد شهید سلیمانی موجب موفقیت حماس در طوفان الاقصی شد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از طرفی خودخواهی و ظلم های فراوانی که در طول دهه های گذشته توسط رژیم منحوس کودک کش اسرائیل به راه افتاده موجب ایجاد نفرت و کینه در دل مردم و آزادیخواهان جهان شد و زمینه فروپاشی و در نتیجه پیروزی طوفان الاقصی را فراهم می آورد.

نماینده مجلس: مکتب شهید سلیمانی موجب پیروزی حماس در طوفان‌الاقصی شد

وی با بیان اینکه اکنون فروپاشی از دل اسرائیل آغاز شده و بیشترین ناهماهنگی در درون حاکمیت سرزمین های اشغالی وجود دارد ادامه داد: وعده الهی قطعی و حتمی است و ان شاالله اسرائیل محو و نابود شدنی است.

حسن پور گفت: انتظار می رفت کشورهای منطقه در اتفاقات اخیر فلسطین تحرک بیشتری از خود نشان می دادند و حمایت همه جانبه و جدی از کودکان بی گناه و بی دفاع این سرزمین انجام می دادند.

وی گفت: در ساعات اولیه ای که اسرائیل غاصب زنان و کودکان بی گناه را در بیمارستان غزه به خاک و خون کشید، کشورهای اسلامی باید مقابله به مثل و یک بار برای همیشه وضعیت اسرائیل را تعیین تکلیف می کردند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ بهره ای از آزادیخواهی در وجود برخی کشورهای منطقه وجود ندارد به طوری که می توان گفت خیلی ها سرسپرده و وابسته به کشورهای دیگر و درصدد حفظ موقعیت خودشان هستند.

وی تصریح کرد: اما شرایط به گونه ای پیش می رود که ما شاهد هستیم کشورهای عربی یکی پس از دیگری روابط خود را با اسرائیل کاهش داده و یا به حداقل ممکن می رسانند و امیدی نیز برای حمایت در آینده قطعا وجود نخواهد داشت.

حسن پور افزود: بسیاری از سفارتخانه های اسرائیل در کشورهای منطقه یا به آتش کشیده شده و یا تعطیل شده اند که خود سرآغاز یک حرکت خروشان و کوبنده در منطقه است.

حسن پور تاکید کرد: طوفان الاقصی یک حرکت مردمی خودجوش است و قطعا با قدرت ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha