ساماندهی وانت‌بارها و دستفروشان هرسین در بازارچه میوه و تره‌بار جدید

کرمانشاه – ایرنا - سرپرست شهرداری هرسین از ساماندهی دستفروشان این شهر در راستای رفع آلودگی‌های بصری و ارتقای سطح زیباسازی سیما و منظر شهری خبر داد و گفت: این دستفروشان در دومین بازارچه میوه و تره‌بار ساماندهی می‌شوند.

«احسان خلیل پور» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اهمیت موضوع ساماندهی دست فروشان و میوه فروشان در سطح شهر هرسین به عنوان یکی از مطالبات اصلی مردم و در راستای بهبود سیمای شهری، اظهار کرد: احداث دومین غرفه میوه و تره بار واقع در جنب هلال احمر شهرستان در دست اجرا است.

سرپرست شهرداری هرسین با بیان اینکه اولین غرفه میوه و تره بار قبل از این در محل پارک امام علی (ع) اجرا شده بود، افزود: شهرداری هرسین آمادگی دارد تا پایان سال جاری با هدف دسترسی سریع شهروندان در تمام محلات شهر هرسین غرفه و بازارچه‌های میوه و تره بار را دایر کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف شهرداری هرسین از برپایی غرفه‌ها و بازارچه‌های میوه و تره بار علاوه بر دسترسی آسان شهروندان به محصولات با کیفیت، کاهش ترافیک و زیبایی منظر شهری است که این موضوع پس از ساماندهی میوه فروش‌های سیار در سطح شهر هرسین به خوبی مشهود است.

خلیل‌پور در ادامه از اجرای جدول گذاری کانیو و اصلاح آبرو در معابر و کوچه های شهر هرسین در راستای هدایت آب های سطحی و به منظور ارتقاء سطح خدمات به شهروندان و تسریع در آبادانی مناطق خبر داد.

سرپرست شهرداری هرسین افزود: مرمت و بهسازی و تجدید جدول گذاری ها در معابر و کوچه ها علاوه بر ساماندهی هدایت آب های سطحی، باعث افزایش بهداشت محیط و پاکیزگی بیش از پیش در مسیرهای شهری می شود.

شهرستان هرسین در ۴۴ کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha