۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۵۵
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85270676
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مالخر لوازم خودروهای سرقتی شهرری دستگیر شد

۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۵۵
کد خبر: 85270676
مالخر لوازم خودروهای سرقتی شهرری دستگیر شد

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مالخر حرفه‌ای و سابقه دار لوازم خودروهای مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در این باره اظهار داشت: در پی ادامه تحقیقات از سارقان حرفه ای لوازم و قطعات خودرو که در شهرستان ری اقدام به سرقت می کردند؛ کارآگاهان پلیس اول آبان ماه امسال هویت و مشخصات مالخر لوازم خودرو را شناسایی کردند.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی، سرانجام در دوم آبان ماه مخفیگاه متهم را در محدوده شهرری شناسایی کردند و پس از انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضائی روز گذشته تیم های عملیات پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به دستگیری متهم؛ خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد پنج عدد رینگ و لاستیک، هفت عدد ساب، ۱۵ جفت باند و لوازم دیگر خودروی مسروقه کشف که به همراه متهم به آن پلیس منتقل شده و ماموران تحقیقات تخصصی خود را جهت تکمیل پرونده آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری یادآإور شد: در تحقیقات انجام شده متهم ۳۷ ساله سابقه دار به بزه انتسابی و خرید بیش از ۲۰ فقره لوازم مسروقه اعتراف کرد و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای شهرری اعزام و سپس روانه زندان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha