انتقاد شدید از ستاره تیم ملی زنان آمریکا به‌دلیل حمایت از مردم غزه!

تهران- ایرنا- ستاره تیم میل فوتبال زنان آمریکا و از منتقدان سرسخت دولت این کشور به ویژه رئیس جمهور سابق آمریکا، به دلیل حمایت از مردم مظلوم غزه مورد انتقاد قرار گرفت!

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، همزمان با ادامه ملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و بمباران زیرساخت‌های غیرنظامی این منطقه، سیل حمایت‌های مادی و معنوی از این فلسطین به سوی این کشور روانه شده است.

بسیاری از افراد مشهور و چهره‌های شناخته‌شده جهان اقدام به جمع‌آوری کمک مالی برای مردم غزه کرده‌اندو مگان راپینو، ستاره بازنشسته تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از جمله این افرادشناخته شده است.

هرچند راپینو این اقدام را مخفیانه و بدون پروپاگاندای رسانه‌ای انجام داده اما به شدت هدف انتقاد قرار گرفته است.

ستاره آمریکایی اقدامات بشردوستانه خود در جمع‌آوری کمک برای مردم غزه را تحت عنوان «کمک اضطراری برای کودکان غزه» شروع کرده است.

در بحبوحه حملات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه مردم بی‌دفاع غزه، انتقادها از راپینو بابت عدم محکوم کردن عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» علیه نیروهای رژیم صهیونیست بالا گرفته است.

انتقاد شدید از ستاره تیم ملی زنان آمریکا به‌دلیل حمایت از مردم غزه!

با این حال، راپینو که به‌دلیل عدم محکوم کردن عملیات مقاومت اسلامی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی مورد انتقاد قرار گرفته، هیچ واکنشی نداشته است و همچنان به اقدامات بشردوستانه خود ادامه می‌دهد.

راپینو پیش‌تر پس از قهرمانی تیم ملی زنان آمریکا در جام جهانی ۲۰۱۹، دعوت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور برای حضور در کاخ سفید را رد کرد و در طول برگزاری رقابت‌ها، همواره با ترامپ به‌دلیل‌ سیاست‌های دولت وقت آمریکا در تنش لفظی بود.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز و ضربات سنگینی به پیکر رژیم اشغالگر صهیونیستی وارد کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی که توان مقابله با رزمندگان مقاومت را ندارد از همان ابتدای عملیات در جنایتی آشکار اقدام به بمباران بی‌وقفه مناطق مسکونی، بیمارستان‌ها و مراکز دینی و مدارس غزه کرده است. بر اساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین طی ۱۹ روز جنایت این رژیم در غزه، نزدیک به ۶ هزار نفر شهید و ۱۶ هزار نفر هم مجروح شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha