۱۳ آبان امسال فرصتی برای ابراز انزجار از کشتار دانش‌آموزان در غزه است

ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه غزه و کشتار روزانه صدها نفر به ویژه کودکان و نوجوانان گفت: ۱۳ آبان امسال فرصتی برای ابراز انزجار از کشتار دانش‌آموزان در غزه است.

به گزارش ایرنا، رضا ابراهیمی روز چهارشنبه در دومین جلسه هماهنگی برگزاری یوم الله ۱۳ آبان در آذربایجان‌غربی افزود: امروز در غزه زنان و کودکان و افراد بی دفاع آماج حمله های رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند بنابراین باید از فرصت راهپیمایی ۱۳ آبان استفاده کرده و انزجار خود را از ددمنشی های اسراییل غاصب و استکبار جهانی نشان دهیم.

وی با اشاره به اینکه به علت جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه، شرایط امسال روز ۱۳ آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی، متفاوت است، اضافه کرد: مردم، امسال نیز در راهپیمایی ۱۳ آبان حضوری پرشور خواهند داشت و شور و شعور سیاسی خود را به رخ خواهند کشید.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: علاوه بر آحاد مردم، حضور دانشجویان و دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان به یک اصل اساسی تبدیل شده که امسال نیز بسیاری از آنان در صفوف راهپیمایی حاضر خواهند شد.

ابراهیمی با بیان اینکه دشمن اثرگذاری روی دانشجو و دانش آموزان را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد: مطمئن هستیم که همه توطئه های آنان در این خصوص با بصیرت نسل جووان نقش برآب می شود.

وی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان بهانه ای برای جهاد تبیین است که باید آن را مغتنم بشماریم و اقدامات نظام اسلامی را به نسل جوان تبیین کنیم.

وی بر استفاده بهینه از ظرفیت فضای مجازی تاکید کرد و افزود: در کنار راهپیمایی ۱۳ آبان باید مفاهیمی نظیر استکبارستیزی و مقابله با توطئه های شوم دشمنان با استفاده از فضای مجازی انتقال یابد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان بیش از هر زمان دیگری ضروری بوده و این حضور پاسخی بر دشمنان اسلام و انقلاب است.

حجت‌الاسلام ناصر آقایی افزود: ۱۳ آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ است.

وی با اشاره به قتل عام مردم بی گناه غزه و جنایات رژیم صهیونیستی اضافه کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال ضمن یادآوری جنایات رژیم طاغوت فرصتی برای ابراز انزجار از رژیم صهیونیستی و اتحاد و همدلی با مردم غزه است که باید این فرصت را مغتنم بشماریم.

وی اظهار کرد: اعزام واعظان به مدارس برای تبیین واقعه ۱۳ آبان، دیدار با پیشکسوتان انقلاب، طراحی و تولید اقلام تبلیغاتی و توزیع آن، برگزاری پویش عکس، نواخته شدن زنگ استکبارستیزی، برپایی ایستگاه ورک‌شاپ، برپایی مسابقه داستان نویسی در خصوص شهید حسین فهمیده و برگزاری مسابقه عکاسی از جمله برنامه های گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در سال جاری است.

وی در خصوص راهپیمایی ۱۳ آبان امسال گفت: محل تجمع این راهپیمایی در ارومیه، میدان ولایت فقیه بوده و مراسم پایانی نیز در میدان انقلاب ارومیه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا،شنبه هفته آینده ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبارستیزی است که نظیر سال های گذشته، در این روز راهپیمایی برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha