هشت هزار بسته آموزشی در بین دانش آموزان نیازمند استان اردبیل توزیع شد

اردبیل - ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: با کمک مردم و خیرین هشت هزار و ۶۲۰ بسته تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش این نهاد در نقاط مختلف این استان توزیع شد.

به گزارش ایرنا، جلیل قدیمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری "پویش فصل مهر" در استان اردبیل، افزود: ۱۶ هزار دانش آموز در نقاط مختلف استان تحت پوشش و حمایت کمیته امداد است که با برگزاری این پویش تاکنون هشت هزار و ۶۲۰ بسته تحصیلی جمع آوری و در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است.

وی با اشاره به محتوی بسته های تحصیلی توزیع شده، اظهار کرد: بسته های تحصیلی توزیع شده در بین دانش آموزان نیازمند شامل کیف، کفش، پوشاک و لوازم التحریر بود تا آنها بتوانند بدون دغدغه تحصیل کنند و آینده‌ای روشن برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: امسال همچنین در آستانه بازگشایی مدارس، جشن عاطفه‌ها با برپایی ۲۱۸ پایگاه ثابت و سیار در استان برگزار و در مجموع بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال کمک های مردمی و خیرین به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گرفت.

قدیمی ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه به ویژه در بین کودکان و نوجوانان را از جمله اهداف برگزاری جشن عاطفه برشمرد و اضافه کرد: دانش‌آموزان در جشن عاطفه‌ها در واقع با مهربانی و نوعدوستی آشنا شده و مشق مهربانی می‌کنند تا همواره به همکلاسی ها و همنوعان نیازمند خود کمک کنند.

وی ادامه داد: جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران و مردم و در اختیار قرار دادن دانش‌آموزان نیازمند از دیگر اهداف برگزاری جشن عاطفه‌هاست تا هیچ دانش‌آموزی به جهت نبود امکانات اولیه تحصیلی از علم آموزی و تحصیل عقب نماند.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی اردبیل با بیان اینکه دانش‌آموزان نیازمند همچنان چشم‌ انتظار کمک‌های مردمی برای تامین نیازهای تحصیلی خود هستند، گفت: هر چقدر کمک‌ها و مشارکت مردم و خیرین افزایش یابد و حمایت‌ از دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت بیشتر شود آنها امیدوارتر شده و آینده روشنی برای خود ترسیم خواهند کرد.

وی با قدردانی از کمک‌های مردم نیکوکار استان اردبیل به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت، افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) هرگز به تنهایی و بدون کمک‌های مردمی قادر به پاسخگویی به نیازهای اساسی مددجویان نهاد حمایتی این استان نیست.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: مردم و خیرین می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی‌ پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوارهای بی‌بضاعت استان برسانند.

قدیمی بیان کرد: برای آشنایی از نحوه کمک‌رسانی به محرومان جامعه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ این نهاد نیز در اختیار مردم و نیکوکاران قرار دارد.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده است.

۴۳ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت بیش از ۹۰ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha