«خوش‌نمک» برنامه‌ای با نگرش خلّاقیت و تعامل مثبت با مخاطبان برنامه کمدی

تهران- ایرنا- برنامه کمدی «خوش‌نمک» با احترام مختلف، مردم و مخاطبان این اقوام را هم با خود همراه ساخته. رفع مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه در حد وسع با رویکرد طنزآمیز می‌تواند بسیار تأثیرگذارتر باشد و مردم همراهی خوبی خواهند داشت و از سویی مسئولان اجرایی کشور هم به نقاط ضعف و قوت خود پی خواهند برد.

به گزارش ایرنا، «خوش‌نمک» با نگرش خلّاقیت به مخاطب و تعامل مثبت با تماشاگران می‌کوشد نسل جدید را با اجراهای طنزآمیز و ایده‌های نو بیشتر آشنا کند. برنامه‌های کمدی در تلویزیون اهمیت بسیاری دارند و دارای تأثیرات متعددی بر جامعه و فرد هستند، حال این اهمیت به دلایلی مختلفی است.

یکی از این دلایل خنده و سرگرمی است، برنامه‌های کمدی با ارائه صحنه‌ها و داستان‌های خنده‌دار، مخاطبان را سرگرم و خوشحال می‌کند، چراکه خنده و سرگرمی به‌عنوان یک درمان طبیعی برای روح و روان انسان‌ها محسوب می‌شود و برنامه‌های کمدی می‌توانند به افزایش خوشحالی و کاهش اضطراب و استرس مردم کمک کنند.

«خوش‌نمک» هم از آن دست برنامه‌هایی است که سرگرمی را به منازل مردم آورده و کمک می‌کند مردم در شرایط نامناسب اقتصادی روحیه خود را بازیافته و شادتر به زندگی خود ادامه دهند. مولفه و کارویژه دیگر برنامه کمدی «خوش‌نمک» ارتباط مناسب با مردم و مخاطبان است مولفه و کارویژه دیگر برنامه کمدی «خوش‌نمک» ارتباط مناسب با مردم و مخاطبان است و دقیقاً این ارتباط موجب شده تا دست‌اندرکاران این برنامه از دعوت سلبریتی‌ها اجتناب کنند و بیشترین تکیه را بر مردم داشته باشند تا برنامه‌ها را شادتر و جذاب‌تر پیش ببرند، به همین خاطر است که در مدت پخش، مخاطبان فراوانی جذب آن شده‌اند.

برنامه کمدی «خوش‌نمک» به ایجاد ارتباطات اجتماعی کمک کرده است بنابراین برنامه کمدی «خوش‌نمک» توانسته به ایجاد ارتباطات اجتماعی کمک فراوانی کند، چراکه مردم باهم خندیده و از یک شوخی خنده‌دار لذت می‌برند و این ارتباط اجتماعی موجب تقویت رابطه مردم با یکدیگر شده است.

«خوش‌نمک» برنامه‌ای با نگرش خلّاقیت و تعامل مثبت با مخاطبان برنامه کمدی

از سویی از منظر جامعه‌شناسان برنامه‌های کمدی می‌تواند موجب همبستگی و انسجام اجتماعی شود و مردم با یکدیگر از مشاهده صحنه‌های خنده‌دار به اوج خوشبختی می‌رسند، چراکه با یکدیگر همبستگی لازم را دارند. مزیت سوم برنامه «خوش‌نمک» انتقال پیام‌های اجتماعی است، این برنامه در مدت زمان پخش موفقیت‌های بسیاری کسب کرده، ازجمله توانسته از طریق خنده و شوخی پیام‌های اجتماعی را به مخاطبان منتقل کند.

همچنین برنامه کمدی «خوش‌نمک» با احترام مختلف، مردم و مخاطبان این اقوام را هم با خود همراه ساختههمچنین برنامه کمدی «خوش‌نمک» با احترام مختلف، مردم و مخاطبان این اقوام را هم با خود همراه ساخته، کاری که پیش از این در برنامه‌های تلویزیونی خیلی کمتر دیده بودیم. رفع مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه در حد وسع با رویکرد طنزآمیز می‌تواند بسیار تأثیرگذارتر باشد و مردم همراهی خوبی خواهند داشت و از سویی مسئولان اجرایی کشور هم به نقاط ضعف و قوت خود پی می‌برند.

مزیت چهارم برنامه کمدی «خوش‌نمک» تغییر دیدگاه مخاطبان است، به‌طوری که با این برنامه دیدگاه مخاطبان نسبت به مسائل جدی‌تر می‌شود، هرچند این مسائل به‌صورت طنز بیان می‌شود و مسئولان قطعاً با مشاهده برنامه‌های کمدی ازجمله «خوش‌نمک» می‌توانند با تأمل بیشتر و شکل‌دهی نگرش‌های نو و جدید، جامعه را به پذیرش تنوع در برنامه‌ریزی‌ها مهیا کند.

«خوش‌نمک» برنامه‌ای با نگرش خلّاقیت و تعامل مثبت با مخاطبان برنامه کمدی

برنامه کمدی «خوش‌نمک» با ارائه خنده و شوخی، ایجاد ارتباطات اجتماعی و تغییر دیدگاه برخی مسئولان و مردم نسبت به مشکلات جامعه، روی روحیه و کیفیت زندگی افراد تأثیر مثبت خواهد گذاشتبه طور کلی برنامه کمدی «خوش‌نمک» با ارائه خنده و شوخی، ایجاد ارتباطات اجتماعی و تغییر دیدگاه برخی مسئولان و مردم نسبت به مشکلات جامعه روی روحیه و کیفیت زندگی افراد تأثیر مثبت خواهد گذاشت. تنوع در شکل‌ها و فرمت‌های برنامه «خوش‌نمک» برنامه کمدی «خوش‌نمک» موفق شده با انتخاب موضوعات جذاب و قابل ارتباط و اجرای بازیگر حرفه‌ای مخاطبان زیادی را بخنداند و جذب خود کند.

از سویی تنوع در شکل‌ها و فرمت‌های برنامه موجب شهرت برنامه «خوش‌نمک» شده، به طوری که بازی‌های تئاتری و سکانس‌های کوتاه و حتی اجرای موسیقی کمدی در جذب تماشاگران برای مشاهده برنامه «خوش‌نمک» بسیار تأثیرگذار بوده است.

تعامل با مخاطبان مهم‌ترین مولفه برنامه کمدی «خوش‌نمک» بوده، به طوری که مهم‌ترین نقش را این مولفه در شهرت این برنامه داشته است. با نگاه به اجرای مجری برنامه می‌توان به این موضوع پرداخت که «خوش‌نمک» برنامه‌ای با مضمون نو و جدید و نگاه خلّاقانه به کمدی و طنز است که عوامل برنامه به‌خوبی از پس وظایف خود برآمده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha