مدیران باید در هر شرایطی پاسخگوی خواسته ها و مطالبات مردم باشند

سنندج-ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مدیران باید در هر شرایطی برای پاسخگوی به خواسته ها و مطالبات مردم وقت اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان و آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برگزیده در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری تشکیل شد ، اظهار کرد: مدیران باید جلسات را برای خدمت به مردم نه فرار از پاسخگویی ارباب رجوع تشکیل دهند.

وی اضافه کرد: بی شک همه خواسته ها و نظرات مردم مطلوب و مطابق میل نیست ولی باید در هر صورت و شرایطی، مدیران برای آنها وقت بگذارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: اگر موافق کار و عملکرد فردی نباشیم نباید آنرا به خود شخص تطبیق دهیم.

اعمال تشویق برای کارکنان دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان هم در این جلسه با اشاره به اینکه فلسفه جشنواره شهید رجایی افزایش بهره وری در دستگاه های اجرایی است، اظهار کرد: فرآیندها و روش هایی که برای ارزیابی عملکرد دستگاه ها نسبت به سنوات گذشته تغییراتی داشته است.

اکبر محمدی یکی از مزایای برترشدن در این جشنواره را اعمال تشویق هایی به کارکنان این دستگاه ها عنوان کرد و افزود: به لحاظ اعتباری هم دستگاه های برتر مشمول تشویق می شوند و هم تا ۱۰۰ میلیون ریال به هریک از کارکنان به عنوان پاداش عملکرد پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه دستگاه ها در شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفتند، گفت: سقف امتیازهای این جشنواره هزار امتیاز بود که میانگین دریافت آن در استان هزار و ۶۲۱ امتیاز است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان بیان کرد: ۶۹ عنوان دستگاه مشمول ارزیابی ها شدند که در استان۴۸ دستگاه اجرایی در فرایند ارزیابی شرکت کرده بودند و در قالب ۶ دسته اصلی ارزیابی شدند.

محمدی ادامه داد: از ۴۸ دستگاه اجرایی استان ۱۷ دستگاه دارای رتبه خوب، ۱۹ دستگاه متوسط و ۱۴ دستگاه هم رتبه ضعیف بودند.

در پایان این مراسم در گروه تولیدی و خدماتی از سازمان جهاد کشاورزی کردستان، گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت شرکت آب و فاضلاب، گروه اقتصادی و مالی اداره کل امور مالیاتی استان، گروه عمومی، امنیتی و قضایی اداره کل هواشناسی، گروه سلامت و رفاه اجتماعی اداره کل بیمه سلامت استان و گروه فرهنگی، علمی و آموزشی مرکز تحقیقات کشاورزی برگزیده شدند و از مدیران آنها تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha