فیلم| خروش کودکان و خانواده‌های کرمانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

کرمان - ایرنا - کودکان، مادران و خانواده‌های کرمانی عصر امروز(چهارشنبه) به صورت خود جوش با اجتماع در خیابان فلسطین این شهر، جنایت‌های رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی و جنایتکاران جهانی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، اجتماع کنندگان با فریاد و شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا، حمل بنرها و پوشیدن کفن همدردی خود را با مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

کودکان و مادران کرمانی یکبار دیگر فریاد دادخواهی خود را در پایتخت مقاومت جهان اسلام سر دادند. این دومین راهپیمایی کودکان با همراهی خانواده های کرمانی در همدردی با هزاران کودک و زن مظلوم و شهید غزه است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در این آیین گفت: کجاست سازمان بین المللی، وقت آن رسیده این سازمان بیاید بگوید که چرا کودکان مظلوم به خاک و خون کشیده می شوند؟

مریم‌السادات طباطبایی با بیان اینکه مادران و کودکان غزه در برابر اسراییل جنایتکار حماسه‌ها آفریده اند، گفت: نمونه‌های وحشت آوری در این جنگ شاهد بودیم و در این زمینه چهار قلوهایی که باهم به شهادت رسیدند و یک کودک از خداوند طلب کمک داشت، و امروز جمع شدیم که به مردم مظلوم فلسطین بگوییم که ما در کنار شما هستیم.

وی با اشاره به ۶ هزار شهید در غزه تصریح کرد: کافرانی چون اسراییل و صهیونیست پست کودک کش در غزه قتل آدم و نسل کشی می کنند و باید با این یاران شیاطین جنگید و در این زمینه خداوند نوید می دهد که راسخ باشید.

طباطبایی با تاکید بر اینکه امروز باید اقدامات جدی در مقابله با اسراییل صورت گیرد عنوان کرد: کودکان و زنان یکبار دیگر جمع شدند که بگویند از مردم بی دفاع غزه دفاع می کنند، امروز کلام این مردم الهی است زیرا برای خدا آمده اند.

وی گفت: ما باید انزجار و نفرت خود را از عملکرد زشت و قبیح اسراییل نشان می دهیم. سلبریتی ها کجایند؟ آنان حتی یک کلام از هزاران و کودک و زنی که بی گناه کشته شدند و در خاک و خون غلطیدند و خانواده های که از بین رفتند، نمی گویند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان ادامه داد: چرا حرفی از این مظلومان بی دفاع نمی زنید؟ پس آزادی و حقوق بشر شما کجا رفته است؟

رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در حاشیه این آیین گفت: امروز مردم متدین و متعهد کرمان جمع شدند که حملات و جنایات رژیم اسراییل را محکوم کنند و به مردم، جوانان و کودکان فلسطینی بگویند که ما در کنار شما هستیم و به شما کمک می کنیم.

حسین انجم‌شعاع در جمع خبرنگاران افزود: اگر مقام معظم رهبری اجازه دهند، ما آماده‌ایم که با رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیستی بجنگیم و مردم فلسطین را نجات دهیم و منطقه را از این غده سرطانی پاک کنیم.

وی ادامه داد: این جمعیت امروز به صورت خودجوش آمده اند تا بگویند که ما مردم همیشه در کنار مردم فلسطین هستیم و خواهیم بود و تا آخرین لحظه از آنان حمایت می کنیم.

اجتماع کنندگان در پایان این آیین نیز ضمن خواندن بیانیه‌ای، نماد و پرچم اسراییل و همدستانش را به خاطر جنایات اخیر این کشور در غزه در آتش سوزاندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha