ایمواسکو آماده تامین آب صنایع و آشامیدنی محدوده منطقه آزاد چابهار است

چابهار- ایرنا- مدیرعامل شرکت تأمین آب صنایع و معادن (ایمواسکو) با اشاره با رویکرد جدید وزیر صمت و تجربه انجام مگا پروژه‌های ملی، از آمادگی این شرکت جهت تامین و بهره‌مندی آب صنایع و آشامیدنی منطقه و روستاهای محدوده منطقه آزادچابهار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدحسن اسدی شامگاه چهارشنبه در دیدار با امیر مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به اجرای پنج خط انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی و شرق کشور، آمادگی این شرکت را در تامین آب مورد نیاز صنایع و آشامیدنی محدوده منطقه آزاد اعلام کرد.

وی بیان کرد: ایمواسکو شرکت مورد حمایت وزارت صمت و با مشارکت بخش خصوصی، در سال ۱۳۹۹ با هدف تأمین آب مورد نیاز صنایع و معادن استان‌های شرقی کشور با سرمایه ثبتی معادل ۱۵ هزار میلیارد ریال تأسیس شده است.

مدیرعامل شرکت تأمین آب صنایع و معادن ادامه داد: رسالت اجرای طرح نمک‌زدایی و اجرای خط چهارم طرح ملی انتقال آب از دریای عمان به استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی را بر عهده دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز با اشاره به بحران آب و لزوم تامین آب جهت صنایع که بتوانند با حداکثر ظرفیت فعالیت کنند افزود: ما آمادگی کامل جهت انعقاد توافقنامه همکاری را داریم و امیدواریم این اتفاق اثربخشی خوبی در تامین آب، زمینه سازی ایجاد اشتغال و تولید ثروت مردم را فراهم کند.

امیر مقدم ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک با حضور وزیر صمت و مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی این توافق نامه به منصه ظهور برسد.

وی بیان کرد: هم اکنون محدوده منطقه آزاد با مشکلات زیادی درخصوص آب آشامیدنی مواجه هست و نیاز است هر چه سریعتر آب مردم ساکن و مراکز تجاری و اقتصادی و تولیدی بصورت شبانه روزی تامین شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha