اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی(ره) گره ترافیکی ورودی اراک را رفع می‌کند

اراک - ایرنا - وزیر کشور گفت: اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی(ره) طرح مهمی است که با اجرای آن گره ترافیکی ورودی اراک رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «احمد وحیدی» روز پنجشنبه در حاشیه سفر یک روزه به اراک در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی(ره) دستورات لازم برای پیگیری موضوعات سهم شهرداری اراک از عوارض آلایندگی و همچنین بحث مشکل زمین منطقه گردشگری نورالشهدا برای ساخت فضای سبز و پارک را به معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور ابلاغ کرد.

«مجتبی قاسمی» سرپرست شهرداری اراک در این بازدید به ارایه توضیحاتی پیرامون آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی(ره) و سایر پروژه‌های در دست اجرا در شهر اراک همچون منطقه گردشگری نورالشهدا، مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی آفتاب، انتقال خط لوله پساب فاضلاب برای آبیاری فضای سبز، اجرای طرح تفکیک از مبدا پسماند، پرداخت.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، بازدید از صنایع، حضور در برخی جلسات، بازدیدهای میدانی و سخنرانی در یادواره ۲ هزار و ۸۰۰ شهید شهرستان اراک بخشی از برنامه‌های وزیر کشور در جریان این سفر یک روزه به این استان در اراک است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha