۴ آبان ۱۴۰۲، ۹:۰۱
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85271165
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاشان و آران و بیدگل از تنش آبی تابستان عبور کردند

کاشان - ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: این شهرستان که تابستان امسال با تنش آبی مواجه بود بر اساس تمهیدات کارشناسی، اقدامات بهنگام و موفق از این بحران بدون مشکل عبور کرده است.

محمدرضا اسدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شرایط بحرانی تابستان را پشت سرگذشته‌اند.

وی اظهار کرد: با اقدامات انجام شده در سه سال گذشته، آبرسانی با تانکر به بیش از ۹۵ درصد روستاها متوقف شده و بیشتر مناطق روستایی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل از طریق شبکه به آب سالم دسترسی دارند.

وی ادامه داد: بخشی از بحران آبی منطقه به ویژه در مناطق روستایی با اصلاح شبکه، احداث منبع ذخیره آب و حفر چاه‌های جدید مدیریت شد و در سطح شهرهای بزرگ نیز علاوه بر اقدامات یادشده، هوشمندسازی شبکه به صورت ویژه در دستور کار آبفا قرار گرفت.

اسدی گفت: هوشمندسازی در همه مناطق تحت مدیریت این شرکت، از اولویتهای ماست و امیدواریم بتوانیم با اجرایی شدن برنامه ریزی های انجام شده، سال آینده شرایط بهتری را تجربه کنیم.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha