استقرار نیروهای حافظ صلح بین‌الملل در گذرگاه رفح ضروری است 

تهران- ایرنا- معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با ارسال پیامی به دبیرکل سازمان ملل متحد، گفت: استقرار نیروهای حافظ صلح بین‌الملل در گذرگاه رفح و جلوگیری از بسته شدن این راه حیاتی، ضروری است. 

یه گزارش ایرنا از معاونت امور زنان و خانواده رییس جمهوری، «انسیه خزعلی» در این پیام آورده است: از برخورد متفاوت شما و اعلام موضع‌تان در مساله نسل‌کشی و فجایع خونبار غزه سپاسگزاری می‌کنم، اینکه هنوز وجدان‌های بیدار در جامعه جهانی وجود دارد و می‌تواند سرآغاز یک تحول باشد، امید است بارقه امید را در دل مردم مستضعف روشن سازد.

وی ادامه‌داد: با تقدیر از شجاعت و اعلام موضع شما، خواستار اقدام عملی سازمان ملل برای پیشگیری از این جنایات با ارائه ۲ پیشنهاد هستم؛ درخواست بسیاری از گروه‌ها و انجمن‌های مردم‌نهاد و جمع کثیری از زنان و مادران در ایران و بسیاری کشورهای دیگر لغو عضویت اسرائیل از کمیسیون مقام زن است، زیرا رژیمی که دستش به خون زنان و کودکان بسیاری آغشته است و تعداد زیادی از آنان را آواره کرده‌ است (روزشمار آن در سازمان ملل نمایش داده می‌شود) شایستگی ماندن در کمیسیونی که باید برای ارتقاء زنان و توانمندسازی آنان تصمیم بگیرد را ندارد.

خزعلی افزود: در راستای حمایت از حق حیات زنان، کودکان و غیرنظامیان، استقرار نیروهای حافظ صلح بین‌الملل در گذرگاه رفح و جلوگیری از بسته شدن این راه حیاتی ضروری است.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری اضافه‌کرد: امیدوارم همچنان با تعهد به سوگندی که برای دفاع از انسانیت در مسوولیت خطیر خود یاد کرده اید، پابرجا باشید و از تهدید و ارعابی که سال‌هاست سازمان ملل را از هدفش دور کرده است نهراسید و بدانید اگر برای دفاع از مظلوم حرکت کنید خدا با شماست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha