۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱
کد خبر: 85271371
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورزشکاران  شیرازی قهرمان مسابقات تنیس  خاکی فارس شدند

لارستان -ایرنا- پیکارهای تنیس خاکی استان فارس با برتری ورزشکاران شیرازی در شهرستان لارستان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این رقابت ها که شامگاه چهارشنبه در شهرستان لارستان برگزار شد، ۲۴ تنیس باز از سراسر فارس شرکت داشتند.

در پایان این رقابت ها، شایان حمزه مقدم از شیراز بر سکوی قهرمانی ایستاد،‌ هادی امجد پور از همین شهرستان نایب قهرمان شد و محمود شبانکاره و آریا حیدری هر ۲ از شیراز عنوان سوم مشترک ر ا به خود اختصاص دادند و به نفرات برتر این مسابقات جوایزی اهدا شد.

لارستان ظرفیت برگزاری مسابقات تنیس کشوری را دارد

رئیس هیات تنیس فارس در حاشیه بر گزاری این مسابقات در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت:‌ با توجه به کیفیت و ظرفیتی که زمین تنیس لارستان دارد این شهرستان می تواند میزبان مسابقات کشوری باشد.

سید کاظم چابک ادامه داد:‌ علاوه بر کیفیت خوب زمین این شهرستان، هیات اجرایی بر گزار کننده مسابقات هم عملکرد خوبی داشتند،‌ امیدواریم با هماهنگی های لازم بتوانیم مسابقات کشوری را در این شهرستان برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به تعداد محدود زمین های این مجموعه، ناگزیریم مسابقات با امتیاز کمتر که تعداد بازیکن کمتری دارد را در این شهرستان برگزارکنیم، اما این احتمال وجود دارد مسابقات ۲۵۰ یا ۵۰۰ امتیازی کشوری را تا پایان سال درلارستان برگزار کنیم.

چابک،ابراز امیدواری کرد که با رونق تنیس در این شهرستان، این ورزش ریشه دار شود و در آینده شاهد ظهور قهرمانانی از این منطقه باشیم.

ورزشکاران  شیرازی قهرمان مسابقات تنیس  خاکی فارس شدند
مسابقات تنیس استان فارس

همچنین رئیس هیات تنیس لارستان هم به خبرنگار ایرنا گفت:‌ این مسابقات به مدت پنج روز و در مجموعه نوبنیاد پایگاه قهرمانی تنیس لارستان که دارای چهار زمین است، برگزار شد.

حسین شریفی لاری افزود:‌ در این مسابقات از ظرفیت داوران لارستانی استفاده شد که قضاوت خوبی داشتند.

شهرستان لارستان در فاصله ۳۴۰ کیلومتری جنوب شیراز در استان فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha