۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85271453
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خودروی لکسوز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در زنجان متوقف شد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری لکسوز ال ایکس ۵۷۰ گذر موقت فاقد مدارک به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در زنجان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان،‌ سرهنگ حسین بدری روز پنجشنبه با بیان این مطلب، افزود:‌ در پی رصد مسیرهای ارتباطی استان، ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات، یک دستگاه کامیونت حامل سواری لکسوز ال ایکس ۵۷۰ را متوقف کردند.
وی یادآور شد: ماموران در بررسی مدارک هویتی سواری لکسوز متوجه انقضای اعتبار پلاک گذر موقت شده و آن را توقیف کردند.
سرهنگ بدری تصریح کرد: با هماهنگی قضایی خودروی توقیفی تحویل انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی زنجان با بیان اینکه کارشناسان، ارزش تقریبی خودرو مکشوفه را ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل شده و اقدامات قانونی در حال انجام است.


کشف انبار احتکار روغن موتور در زنجان
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف انبار احتکار روغن موتور به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت:‌در راستای اجرای مبارزه با احتکار کالاهای اساسی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان زنجان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی از وجود یک انبار احتکار روغن موتور فاقد مجوز مطلع شدند.
سرهنگ حسین بدری افزود:‌ کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان در معیت بازرسان اداره صمت از این انبار بازدید کرده و در بازرسی از آن مقدار ۱۰ هزار و ۸۸۰ لیتر روغن موتور فاقد مجوز و احتکار شده را کشف کردند که طبق نظریه کارشناسان با توجه به ثبت نشدن انبار در سامانه جامع انبارها و سامانه تجارت از مصادیق احتکار محسوب شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است،گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد و ۲ متهم در این خصوص تحویل مراجع قضایی شدند.
سرهنگ بدری خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت های مهم پلیس است که در این راستا با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شاهد اقدامات خوبی بوده ایم.
وی با قدردانی از مساعدت و معاضدت هم استانی ها، از عموم مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


کشف زمین خواری ۱۰ میلیارد ریالی در زنجان
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: ۴۵۰ متر از اراضی ملی در شهرک مهدیه خلع ید شد.
سرهنگ حسین بدری افزود: در پی وصول گزارش مبنی بر تصرف غیر قانونی اراضی ملی در زمین های شهرک مهدیه زنجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از بررسی های همه جانبه، متهم را که با محصور کردن ۴۵۰ مترمربع از اراضی ملی آن را به تملک خود در آورده بود، شناسایی و به مقام قضایی معرفی کردند.
سرهنگ بدری ارزش زمین خلع شده از چنگ متهم را برابر نظر کارشناسان، ۱۰ میلیارد ریال اعلام و عنوان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده که تحت رسیدگی است.


سارق پراید بلافاصله بعد از سرقت دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی پراید بلافاصله بعد از سرقت خبر داد و گفت: در این خصوص یک نفر سارق نیز دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.
سرهنگ محسن غنیمتی افزود: در پی سرقت یک دستگاه خودروی پراید از شهرستان بلافاصله با اجرای طرح پلیسی و گشت زنی های هدفمند در سطح شهرستان، مأموران کلانتری ۱۳ اشراق خدابنده، خودروی مذکور را که در حال تردد در محور برون شهری بود، توقیف و سارق را دستگیر کردند.
وی اظهار داشت: خودرو مذکور به مالک آن و سارق نیز با تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی تحویل شد.
سرهنگ غنیمتی خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و نصب تجهیزات ایمنی، از به سرقت رفتن خودرو و موتورسیکلت خود پیشگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha