بیش از ۳۰ هزار امدادگر هلال احمر  برای حضور در غزه اعلام آمادگی کردند + فیلم

اصفهان-ایرنا- دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی گفت: تاکنون افزون بر ۳۰ هزار نفر از داوطلبان و امدادگران این جمعیت با ثبت نام در سامانه هلال احمر برای حضور میدانی در غزه و کمک رسانی بشر دوستانه اعلام آمادگی کردند.  

به گزارش ایرنا، یعقوب سلیمانی روز پنجشنبه در حاشیه سفر به گلپایگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: از ساعات ابتدایی حملات رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه ، جمعیت هلال احمر آمادگی خود را هم در برای حضور میدانی در منطقه و کمک های بشر دوستانه مبتنی بر وظایف صلیب سرخ جهانی و هم در راستای جمع آوری کمک های مردمی و اهدا به مردم مظلوم غزه اعلام کرد.

وی افزود : هم اکنون بیش از ۶۰ تن امکانات دارویی و بهداشتی این جمعیت در هواپیما و نزدیک به پنج هزار تن اقلام مورد نیاز کمک های بشردوستانه در بندر عباس آماده بارگیری است، ولی مجوز ارسال توسط رژیم صهیونیستی صادر نشده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر ادامه داد : رفتار رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه ناقض تمامی قوانین بین الملل و کنوانسیون های چهارگانه ژنو است.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند و ضربات سنگینی به پیکر رژیم اشغالگر صهیونیستی وارد کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی که توان مقابله با رزمندگان مقاومت را ندارد از همان ابتدای عملیات در جنایتی آشکار اقدام به بمباران بی وقفه مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مراکز دینی و مدارس غزه کرده است که در اثر آن تاکنون هفت هزار و ۱۶۵ فلسطینی شهید شده اند که بین آنها حدود سه هزار کودک و بیش هزار و ۳۰۰ نفر زن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha