۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85271519
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری اعضای باند سارقان خودرو و سند نمره کار درالبرز 

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو و سند نمره کار با ۳۰ فقره سرقت در این استان خبرداد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ، سردار "حمید هداوند" روز پنجشنبه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در مناطق غربی شهر کرج ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت .
وی اضافه کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ۲ نفر از متهمان سابقه دار حوزه سرقت خودرو شناسایی شدند و با تحت نظر قرار دادن تحرکات این افراد مشخص شد که متهمان پس از سرقت خودروهای مدل بالا از طریق جابه جا کردن رایانه خودروها و تعریف کد جدید، خودروها را به ۲ مالخر در استان آذربایجان شرقی جهت سندنمره کردن می فرستادند.
هداوند گفت: تیمی از ماموران پلیس البرز با هماهنگی انجام شده به یکی ازشهرستان های استان آذربایجان شرقی اعزام شده و با همکاری پلیس آگاهی این شهرستان موفق به دستگیری ۲ مالخر در این زمینه شدند و در بازرسی از مخفیگاه آن ها هشت دستکاه خودروی سرقتی و چندین لاشه خودرو کشف کردند.
فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: پس از انتقال متهمان به استان البرز، سارقان خودرو نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن ها نیز چند خودرو سرقتی کشف شد.
وی با بیان اینکه ۳۰ نفر مالباخته در خصوص این پروند شناسایی شده، اظهار کرد: ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند توسط پلیس بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

کشف ۶۵۴ تن ماده اولیه رنگ قاچاق در اشتهارد

دستگیری اعضای باند سارقان خودرو و سند نمره کار درالبرز 


فرمانده انتظامی البرز همچنین از کشف ۶۵۴ تن ماده اولیه رنگ قاچاق در شهرستان اشتهارد دراین استان خبرداد.

وی گفت: در پی انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد، مشخص شد مقادیر قابل توجهی مواد اولیه رنگسازی به صورت قاچاق وارد شده و در یکی از کارگاه‌های اطراف اشتهارد دپو شده است.
وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از انجام هماهنگی‌های قضایی به کارگاه مذکور رفته و در بازدید از این کارگاه مقدار ۶۵۴,۲۰۰ کیلوگرم ماده اولیه رنگسازی قاچاق کشف کردند.
هداوند با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر شده گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha