۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85271524
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ضارب رییس اتاق اصناف شوش

۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبر: 85271524
دستگیری ضارب رییس اتاق اصناف شوش

اهواز- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش از دستگیری ضارب اتاق اصناف این شهرستان در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، مسلم کرم‌اللهی روز پنجشنبه گفت: دوم مهرماه رئیس اتاق اصناف شوش از ناحیه سر به شدت زخمی و به بیمارستان نظام مافی این شهرستان منتقل شد که پس از تحقیقات اولیه ضارب که از کارمندان این اتاق بود، شناسایی شد.

وی ادامه داد: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و پس از صدور دستور قضایی، متهم در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

کرم اللهی گفت: براساس گفته شاهدان، این حادثه از درگیری لفظی رئیس اتاق اصناف شوش با یکی از کارمندان وی آغاز و در خارج از محل این ساختمان، به ضرب و جرح با سلاح سرد و مضروب شدن رئیس اتاق منجر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شوش بیان کرد: هرگونه استفاده از سلاح سرد در ایجاد ترس، رعب و یا ضرب و جرح دیگران، جرم محسوب شده و طبق قانون با آن برخورد می‌شود.

هفت مرکز زیبایی متخلف در اهواز پلمب شد

صادق جعفری چگنی دادستان مرکز خوزستان اعلام کرد: هفت مرکز زیبایی متخلف در مناطق غرب شهرستان اهواز بدون مجوز قانونی اقدام به دخالت در امر پزشکی می‌کردند که با رصد پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت ولیعصر (عج) شناسایی و با دستور قضایی و حضور معاون دادستان اهواز پلمب شدند.

وی افزود: واحد نظارتی دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی، بهداشت، اداره نظارت بر اماکن و اتحادیه‌ها و اصناف باید نظارت بیشتری بر مجموعه‌های تحت نظارت خود داشته باشند و با اقدامات پیشگیرانه، اجازه فعالیت و اقدامات غیرقانونی افراد سودجو که موحب تهدید سلامت جامعه می‌شوند، را ندهند.

جعفری چگنی با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضا با این متخلفان، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید به وظیفه قانونی خود عمل کنند و ترک فعل‌های صورت گرفته در این خصوص پیگیری خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha