دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز از خانواده شهدای حضرت شاهچراغ(ع) تجلیل کردند

شیراز-ایرنا- آیین تجلیل از خانواده شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور خانواده های شهیدان سرایداران و اسماعیلی، خادمان حرم مطهر شاهچراغ(ع)، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده بهداشت شیراز برگزار شد.

ابوالفضل اژدرپور، رییس دانشکده بهداشت شیراز روز پنجشنبه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم حمله تروریستی سال گذشته حرم شاهچراغ(ع)، هدف از برگزاری این برنامه را عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان که کمتر از شهادت نیست، عنوان کرد.

امام جماعت دانشکده بهداشت نیز در این آیین گفت: دلیل عروج مردان الهی را باید در عدم تعلق آنها به دنیا و ظواهر دنیا دانست و شهید با قطع علایق مادی به این مقام می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین درخشان افزود: ویژگی دوم شهید، بصیرت است؛ شهید با نگاه بصیرانه به جهان پیرامون خود به این مقام می رسد؛ امروز سکوت بعضی از خواص در قبال جنایات غزه و مسائل داخلی خیانت است.

این آیین با تقدیر از خانواده شهیدان «اسماعیلی» و «سرایداران» به همراه پرچم گردانی خادمان حرم مطهر شاهچراغ(ع) به پایان رسید.

غروب روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۳ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و دهها نفر نیز مجروح شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha