۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰
کد خبر: 85271740
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان خودرو و موبایل در قیامدشت ری

۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰
کد خبر: 85271740
دستگیری سارقان خودرو و موبایل در قیامدشت ری

شهر ری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ نفر سارق خودرو و موبایل در قیامدشت خبر داد و گفت: ۶ پرونده سرقت شناسایی شد .

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمد قاسم طرهانی» فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای گشت زنی های هدفمند مأموران کلانتری ۱۷۴ این فرماندهی در ساعات پایانی شب دوم آبان ماه امسال به یک خودرو پراید مظنون شده که پس از استعلام و مشخص می شود خودرو دارای سابقه سرقت از شرق تهران می باشد که راننده خودرو با ۲ سرنشین به محض رؤیت مأموران سریعاً از محل متواری شده و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و سارقان سریعاً بصورت پیاده متواری شدند که باتوجه به چابکی ماموران هر ۳ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ طرهانی بیان افزود : در بازدید از خودرو ۵ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه نیز کشف گردید که به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به شناسایی مالباختگان و دعوت به کلانتری افزود: پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات متهمان به مراجع قضائی اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha