۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85271765
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جلوگیری از تبلیغات خودرو و ملک در البرز

۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۳۰
کد خبر: 85271765
جلوگیری از تبلیغات خودرو و ملک در البرز

کرج -ایرنا- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اعلام کرد: با توجه به وجود پرونده های متعدد متخلفان در دادگستری ، از تبلیغ فروش ملک و خودرو در این استان جلوگیری می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز، سعید جابری انصاری روز پنجشنبه افزود: با توجه به تخلفات متعدد و وجود پرونده های متخلفان در دادگستری و با تاکید بر اینکه یکی از عوامل مهم در انجام کلاهبرداری‌ها ، تبلیغات ملک و خودرو بوده که دریافت خودرو با قیمت پایین، و پیش فروش املاکی که بدون هیچگونه دریافت مجوزی صورت می پذیرفته و درآگهی‌های درون و برون شهری و تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی اقدام می کردند ، جلوگیری می شود .

دبیر ستاد اطلاع رسانی دولت در استان البرز گفت : این اقدام می‌تواند تاثیر مهمی در پیشگیری از وقوع جرایم، جلوگیری از ادامه فعالیت غیرقانونی و بدون ضمانت‌های حاکمیتی، کاهش تشکیل پرونده های قضایی مرتبط با این موضوع داشته باشد.

وی ادامه داد: ما در نظارت ها و بازرسی هایی که به صورت مداوم انجام می دهیم چه در مورد ملک و خودرو ، در تبلیغاتی که سبب ضرر وزیان مردم شود تذکرات لازم را ارائه و در صورت نیاز به مراجع قانونی ارجاع می دهیم و البته بحث تبلیغات غیر مجاز در فضای مجازی موضوعی دیگری است که از دغدغه های دلسوزان انقلاب در استان بوده و بایستی با هدایت دستگاههای اطلاعاتی تدابیر لازم اتخاذ شود.

جابری انصاری اظهار کرد: از مدیران شهرداری های استان ، کانون های آگهی و تبلیغاتی ، صاحبان تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی انتظار می رود تا از تبلیغ ملک وخودرو در فضاهای تبلیغی سطح شهرهای استان جلوگیری کنند..

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: سهل انگاری مدیران و مسوولان در این زمینه به منزله ترک فعل تلقی شده و با متخلفان در هر جایگاه و مسوولیت برخورد قانونی از طریق مراجع ذیصلاح به عمل خواهد آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha