مدیرکل راهداری یزد: دهیاران برای ایمن‌سازی جاده‌ها همکاری کنند

یزد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد گفت: پاکسازی و ایمن‌سازی جاده‌های مختلف موضوعی مهم محسوب می‌شود و به همکاری دهیاران با راهداران و سایر عوامل در استان نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد رستگاری پنجشنبه در جمع راهداران استان یزد در شهرستان مهریز افزود: باید با همه توان به خصوص با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دهیاری‌ها، پاکسازی و ایمن سازی مسیرها در کوتاه‌ترین زمان و به صورت همزمان به نحو مناسب پیگیری شود.

وی با قدردانی از همه تلاش‌هایی که تاکنون برای کمک به مردم و رانندگان در مسیرهای منتهی به استان انجام شده است، ادامه داد: با شروع فصل سرما و نیاز به هماهنگی بیشتر در شهرستان‌های تفت و مهریز و با توجه به ییلاقی بودن باید بیش از گذشته از توان دهیاری‌ها بهره گرفت.

این مسئول از اقدام‌های راهداران یزد که سالیانه به مردم خدمت می‌کنند قدردانی کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین تجهیزات مورد نیاز دهیاری‌ها با هماهنگی مدیر شهرستان‌ها انجام شده است تا با یک هماهنگی کامل شرایط بهتری جهت خدمتگزاری به مردم در راه‌های زمستانه داشته باشیم.

مدیرکل راهداری یزد: دهیاران برای ایمن‌سازی جاده‌ها همکاری کنند

همچنین معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان مهریز با تاکید بر تامین راننده و نیروی لازم در زمان بحران و برف با توجه به شرایط ییلاقی بودن شهرستان، از تلاش مسئولان و مردم و همکاری با راهداران تشکر کرد.

علیرضا مرادیان افزود: در مواقع بحران جدا از نیاز به نیروی معمولی نیاز به نیروی تخصصی از حساسیت خاصی برخوردار است و در استان باید نسبت به این موضوع چاره اندیشی شود تا در زمان بحران و برف و کولاک با مشکل مواجه نشویم.

محمد ابویی مهریزی مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهریز نیز گفت: در راهداری شهرستان تمهیدات لازم جهت اجرای طرح زمستانه اندیشیده شده و ۱۷ دستگاه ماشین آلات در قالب سه اکیپ آمادگی لازم برای اجرای این طرح را دارند.

۱۵ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان یزد وجود دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha