۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۴۴
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85271840
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کشته شدن ۵۰ اسیر در حملات اسرائیل به غزه

۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۴۴
کد خبر: 85271840
کشته شدن ۵۰ اسیر در حملات اسرائیل به غزه

تهران-ایرنا- گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس از کشته شدن ۵۰ اسیر صهیونیستی در حملات ارتش رژیم اشغالگر به نوار غزه خبر داد.

به گزارش روز پنج‌شنبه ایرنا از خبرگزاری شهاب، ابو عبیده سخنگوی گردان‌های القسام با انتشار پیامی در تلگرام اعلام کرد: براساس ارزیابی ما، تعداد اسیران صهیونیستی که در نتیجه بمباران رژیم اسرائیل در نوار غزه کشته شده‌اند، به حدود ۵۰ نفر رسیده است.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش‌هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین‌های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته است.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha