سردار رادان: طوفان‌الاقصی مشروعیت داخلی رژیم صهیونیستی را هم شکست

ساری - ایرنا - فرمانده کل نیروی انتظامی (فراجا) گفت: رزمندگان جبهه مقاومت با انجام عملیات طوفان‌الاقصی علاوه بر شکستن قدرت اطلاعاتی و نظامی اسراییل، مشروعیت داخلی این رژیم را نیز شکستند و قدرت جبهه مقاومت را ثابت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار احمدرضا رادان پنجشنبه در آیین گرامیداشت شهیدان غزه در مصلای بابلسر اظهار کرد: در عملیات طوفان‌الاقصی عوامل مهم از جمله قدرت اطلاعاتی رژیم صهیونیستی شکست، هیمنه دشمن خورد شد، ارتشی که مجهز به سلاح‌های مدرن بود در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت ذلیلانه شکست خورد و مهم‌تر از همه، قدرتی که این رژیم غاصب در کشورهای دیگر ایجاد کرده بود شکست.

وی افزود: این عملیات پیچیده، حساب شده و منظم از زمان طراحی تا اجرا در معرض دید و اطلاع دشمن قرار نگرفت؛ رزمندگان دفاعی و مقاومت توانستند در پنج لایه دفاعی ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی عملیات گسترده‌ای اجرا کنند و چندین شهرک، پایگاه و تجهیزات نظامی صهیونیست‌ها را هدف قرار دهند.

فرمانده کل فراجا خاطرنشان کرد: اینکه امروز مردم در شهرک‌های رژیم اشغالگر ناچار به زندگی در چادر هستند و صدای اعتراض‌شان به سران این رژیم جعلی بلند شده نشان می‌دهد که طوفان‌الاقصی مشروعیت داخل رژیم اشغالگر قدس را هم شکست.

سردار رادان تصریح کرد: حمایت از مردم غزه در حقیقت، حمایت از مظلوم مقتدر و نفی ظالم ضعیف است و اسرائیل با همه تجهیزات و امکاناتی که داشت امروزه ظالم ضعیف نامگذاری شده است.

سردار رادان: طوفان‌الاقصی مشروعیت داخلی رژیم صهیونیستی را هم شکست

وی با بیان اینکه شکست سنگین رژیم صهیونیستی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت و حماس هیمنه این رژیم را خُرد کرد، گفت: ارتشی که به سلاح‌های مدرن مجهز بود در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت ذلیلانه شکست خورد و مهم‌تر از آن، قدرتی که اسرائیل در کشورهای دیگر ایجاد کرده بود شکست؛ امروز همه کشورهایی که صف معاهده با رژیم صهیونیستی بسته بودند اجرای تصمیم‌شان را از دستور کار خارج کردند.

فرمانده کل فراجا افزود: برخی‌ می‌پرسند حماس چرا حمله کرد؟ پاسخ روشن است. البته باید پرسید چرا حماس نباید حمله می‌کرد؟ نوار غزه سال‌هاست که به یک زندان بزرگ تبدیل شده و از آن به عنوان پرتراکم‌ترین منطقه مسکونی جهان یاد می‌شود. مردمی که در یک زندان بزرگ تحت فشار تحریم زندگی می‌کنند و هر لحظه انتظار شهادت دارند چرا نباید حمله کنند؟ ترجیح می‌دهند به جای هر روز مردن، مردانه بجنگند و شهید شوند.

سردار رادان اضافه کرد: به امید خدا وعده رهبر معظم انقلاب به زودی تحقق می‌یابد و روزی را می‌بینیم که با تلاش رزمندگان جبهه مقاومت و حماس، اسرائیل از نقشه جهان حذف شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha