۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۵۰
کد خبر: 85271957
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیش‌بینی تولید ۶۵ هزار تن گوشت مرغ تا پایان سال در یزد

یزد- ایرنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: با توجه به روند جوجه‌ریزی فعلی پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۲ واحدهای پرورش مرغ گوشتی استان بیش از ۳۵ میلیون قطعه جوجه‌ریزی داشته باشند که انتظار می‌رود از این میزان ۶۵ هزار تن گوشت سفید مرغ تولید شود .

به گزارش عصر جمعه این نهاد، "محمد علی حاتمی زاده" از کسب مقام چهارم استان در درصد تحقق جوجه‌ریزی در کشور در مهرماه سال جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه حدود ۲/۲ درصد جوجه ریزی کشور مربوط به یزد است ،گفت :در شهریور و مهرماه سال جاری در زمینه جوجه ریزی، استان ۱۰ درصد رشد داشته است .

وی با اشاره به تعداد ۶۴۶ واحد فعال مرغ گوشتی در استان ، اعلام کرد : مرغداران یزدی در سال ۱۴۰۱ با ۲۶ میلیون قطعه جوجه ریزی، ۴۸ هزار تن گوشت مرغ تولید کردند .

این مسئول خاطرنشان کرد :با برنامه ریزی های انجام شده در خصوص جوجه ریزی، همشهریان عزیز هیچگونه دغدغه و نگرانی در خصوص تامین گوشت مرغ در استان نخواهند داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در پایان از همت و تلاش همکاران معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان، اتحادیه و تعاونی مرغداران استان و تولید کنندگان زحمت کش این حوزه تشکر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha