۵ آبان ۱۴۰۲، ۸:۴۰
کد خبر: 85272041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره سرداران و ۵۰ شهید دانش آموز ابرکوه یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- یادواره سرداران و ۵۰ شهید دانش آموز شهرستان ابرکوه یزد، پنجشنبه شب با حضور جمعی از فرهنگیان، دانش آموزان و مسئولان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این یادواره که با عنوان " همکلاسی آسمانی " برگزار شد فرماندار ابرکوه یاد و خاطره شهیدان به خصوص شهدای دانش آموز را گرامی داشت و گفت: باید فرهنگ ایثار در بین دانش آموزان گسترش یابد.

" محمد هادی زارع زاده " از برگزار کنندگان این یادواره معنوی در شهرستان تشکر کرد و ادامه داد: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مدیون ایثار و جانفشانی شهیدان انقلاب اسلامی است .

وی خاطرنشان کرد: باید فرهنگیان و نهادهای فرهنگی و تبلیغی، فرهنگ ایثار و شهادت را همیشه محور کار خود قرار داده و رسالت دینی و انقلابی خود را در این عرصه مهم انجام دهند.

همچنین در این آیین معنوی تعدادی از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود پرداختند و ترویج فرهنگ مقاومت را در سطح فضاهای آموزشی خواستار شدند.

یادواره سرداران و ۵۰ شهید دانش آموز ابرکوه یزد برگزار شد

برگزاری مسابقه و برپایی نمایشگاه عکس و همچنین پخش کلیپ در خصوص شهدا از دیگر بخش‌های برگزاری یادواره شهدای دانش آموزان شهرستان ابرکوه بود.

شهرستان ابرکوه ۲۷۵ شهید ،۳۳ آزاده و ۵۶۰ جانباز سرفراز ،۵۰ شهید دانش‌ آموز و ۱۷ شهید فرهنگی در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزارنفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha