۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85272223
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضربه رزمندگان فلسطینی به رژیم صهیونیستی بی نظیر است

بروجرد _ ایرنا _ امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در حال متلاشی شدن است،گفت: ضربه رزمندگان فلسطین به رژیم صهیونیستی در طول تاریخ بی نظیر است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد گفت: آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی سعی در تداوم دادن به آن دارد و به گونه ای آمریکا و حامیان آن در حال تنفس مصنوعی دادن به رژیم صهیونیستی هستند، اما این رژیم درمانده شده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی ۵۰۰ هزار آواره داشته و شهرک های تخلیه شده اند و جنگ در ۴۰ کیلومتری خاک رژیم صهیونیستی است .

امام جمعه بروجرد با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در جنگ رسانه ای گفت: امپراطوری رسانه ای آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی در برابر مظلومیت مردم غزه شکست خورده است و نشان دهنده شکست رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: اکنون بمباران تنها حربه رژیم صهیونیستی بوده که کاری ناجوانمردانه است اما در نهایت پیروزی با مردم فلسطین است.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه حمایت از مردم فلسطین نباید فراموش شود، گفت: دیدن صحنه های از صبر و مقاومت مردم حیرت انگیز است .

وی با اشاره به سالروز شهادت نوجوان شجاع و مخلص ؛ حسین فهمیده یادآور شد: دشمن از چنین نوجوانانی وحشت دارد، چون ملتی که چنین نوجوانانی داشته باشد، شکست ناپذیر است .

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه نوجوانان ما متدین و انقلابی هستند، اضافه کرد: باید با نوجوانان ارتباط خوبی داشت با وجود تلاش های دشمن برای ایجاد انحراف فکری و اندیشه در نوجوانان ولی آنها همچنان متدین و پایبند به ارزش های انقلاب هستند و انقلاب در آینده مال همین نوجوانان است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز شهادت آرمان علی وردی ، جوان مخلص و بسیجی در جریان اغتشاشات گفت: جمهوری اسلامی از چنین نوجوانان و جوانانی برخوردار است و دشمن از این نوجوانان ما هراس دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha