۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85272245
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: آمریکا و غرب حامی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی هستند

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: آمریکا و غرب حامی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه هستند.

یه گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبادان در مصلاب این شهر افزود: وقتی ایمان در یک کشور وجود داشته باشد هیچ قدرتی توانایی شکست دادن آن کشور را ندارد.

وی با بیان اینکه این ایمان امروز درون مردم مظلوم غزه وجود دارد، افزود: مردم غزه از زمین، هوا و دریا محاصره هستند ولی برابر دشمن قسم خورده خود مقاومت می‌کنند و تاکنون شکست سنگینی بر صهیونیسم تحمیل کرده‌اند.

خطیب جمعه آبادان آمریکا و غرب را حامی جنایت رژیم غاصب صهیونیست در غزه عنوان کرد و گفت: صهیونیست و حامیانش با تبلیغات خود حماس را گروه تروریستی عنوان کردند در صورتی که خود مرتکب جنایات ضد بشری در غزه شدند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی بیان کرد: به گواه تحلیلگران پیروز این جنگ حق بر باطل است و شکست صهیونیسم در این جنگ برابر با پیروزی تمدن اسلامی بر تمدن غربی خواهد بود.

وی افزود: این شکست سنگینی بر غرب است که سال‌های سال دم از حقوق بشر زدند؛ آنها کودک‌کشی و قتل عام افراد بی‌گناه توسط رژیم صهیونیستی در غزه را نمی‌بینند.

خطیب جمعه آبادان گفت: مقامات آمریکایی و غربی با آمدن به سرزمین‌های اشغالی سعی در روحیه دادن به سربازان اسرائیلی دارند ولی این راهکار برابر ایمان مردم مظلوم غزه بی فایده است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی با اشاره به حماسه کوی ذوالفقاری آبادان گفت: ۹ آبان ۵۹ در حالی که آبادان از سوی ارتش بعث محاصره شده بود با دلاوری مردم این شهر از محاصره خارج شد اما متاسفانه در تقویم ثبت نشده است.

وی حسین فهمیده را الگوی جوانان ایران عنوان کرد و افزود: در مساجد، خانواده و مدارس باید به گونه‌ای الگوسازی شود که جوانان ایران همانند شهید حسین فهمیده قهرمان باشند.

امام جمعه آبادان بیان کرد: دشمن سالها است با تبلیغات واهی سعی در الگوسازی پوشالی دارد در صورتی که ایران سرشار از جوانانی مانند شهید فهمیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha