۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85272280
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجمع خودجوش کرجی ها در حمایت از فلسطین 

۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲
کد خبر: 85272280
تجمع خودجوش کرجی ها در حمایت از فلسطین 

کرج - ایرنا - مردم همیشه در صحنه کرج روز جمعه با حضور در مصلی امام خمینی(ره) این شهر بصورت خودجوش پس اقامه نماز جمعه، جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی از جمله بیت‌المقدس قبله نخستین، رها شود با قدرت مسلمین ، مرگ بر این ظلم و بر این جنگتان، قدس رها می شود از چنگتان و شعار فریاد ما در همه جا طنین است قدس شریف، آزادی ات یقین است حمایت برخی کشورهای غربی از جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

دفاع از فلسطین، باعث عزت ماست ، نابودی اسراییل، خواسته ملّت ماست ، با اتحاد ملت فلسطین آزاد گردد قبله مسلمین، رژیم اشغالگر فلسطین باید شود محو ز روی زمین از دیگر شعارهایی بود که از سوی تجمع کنندگان سر داده شد.

تصاویر شهدا و سردار شهید قاسم سلیمانی به همراه رهبر معظم انقلاب در دستان تجمع کنندگان حاکی از آن بود که ملت ایران اسلامی کما فی سابق پرچم دار اقدامات ضد استکباری بوده و به حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم به پا خواسته است.

همچنین شماری از نوجوانان و جوانان با به آتش کشیدن پرچم اسراییل و برافراشتن پرچم فلسطین در بالای تابوت ساخته شده برای رژیم صهیونیستی اقدامات جنایتکارانه این رژیم را در غزه محکوم کردند.

امضای بنری با مضمون آنان فقط کودک بودند و من از کودکان مظلوم غزه حمایت میکنم توسط تجمع کنندگان از دیگر ویژه برنامه های این تجمع خودجوش مردمی در مصلی امام خمینی(ره) کرج بود.

در پایان این تجمع قطعنامه ای در ۶ بند در حمایت از مردم فلسطین قرائت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha