۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۲
کد خبر: 85272281
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه جیرفت: بیداری مردم جهان مقدمه نظم جدید جهانی است

جیرفت- ایرنا- امام جمعه جیرفت گفت: بیداری مردم جهان که این روزها شاهد آن هستیم مقدمه‌ای است تا در آینده شاهد تغییراتی در نظم کنونی جهان باشیم و قدرت، سلطه و نفوذ آمریکا در جهان کاسته خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: با اینکه دولت‌های غربی با اسرائیل هماهنگ هستند اما راهپیمایی ها در حمایت از فلسطین نشان داد مردم جهان امروز بیدار شده‌اند.

وی افزود: تبلیغات سوئ‌ علیه نیروهای مقاومت و حماس نتیجه‌ای نداشته است و این خبر از آینده جدیدی می دهد که هیمنه و ابهت آمریکا نابود می‌شود و فلسطینی آزاد شکل خواهد گرفت.

حجت الاسلام تارم ادامه داد: نبرد مردم فلسطین و گروه‌های جهادی با همراهی جبهه مقاومت در لبنان، عراق، یمن و سوریه همراه بوده است.

وی تاکید کرد: عملیات مقاومت فلسطین دفاعی مشروع و منطبق با قوانین بین المللی است و آنها با کسانی که سالها خاکشان را اشغال و آنها را از سرزمین خودشان بیرون کردند مبارزه می‌کنند.

امام جمعه جیرفت اضافه کرد: آمریکا و غرب از این نبرد هراس دارند و می دانند شرایط این مولود نامشروع آنها دیگر قابل ترمیم نیست.

وی گفت: نبرد مهم و ارزشمند طوفان الاقصی آنقدر مهم و حیرت آور است و برای صهیونیست ها سنگین بوده که رهبران غرب مرتب در حال سفر به سرزمین های اشغالی هستند و اتاق فکر تشکیل داده‌اند؛ عملا آمریکا و غرب حمله به غزه و فلسطین را مدیریت می‌کنند.

حجت الاسلام تارم بیان کرد: عمق تخریب علیه رژیم صهیونیستی را هنوز رسانه‌ای نکرده‌اند اما سیاستمداران می‌دانند چه مصیبتی بر سر این غاصبان آمده است.

وی افزود: مهاجرت معکوس شروع شده و تا دیروز یک میلیون نفر یعنی حدود یک هشتم جمعیت از سرزمین های اشغالی خارج شده‌اند.

امام جمعه جیرفت یادآور شد: اقتصاد اسرائیل ضربه مهلکی خورده و اداره امور اقتصادی، اجتماعی و سیاسی از دست آنها خارج شده است.

وی اضافه کرد: دستاوردهای عظیم طوفان الاقصی در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و نظامی باید بیشتر تحلیل شود و در گفتمان تحلیلگران سیاسی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام تارم تاکید کرد: جنایت هایی که صورت گرفته و خون هایی که از مظلومان، کودکان و زنان ریخته شده بی پاسخ نخواهد ماند و نیروهای مقاومت و خداوند انتقام سخت و شدیدی در زمان لازم خواهند گرفت.

وی در بخش دیگری از خطبه ها بااشاره به اینکه الگوی جوانان امروز شهید فهمیده‌ها و شهید حججی ها هستند گفت: دست اندرکاران آموزش و پرورش این الگوهای بی بدیل را به نسل جوان و نوجوان معرفی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha