۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85272309
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پیمانکار ۱۱ قطعه راه‌آهن بوشهر ـ فارس انتخاب شد

بوشهر-ایرنا- استاندار بوشهر گفت: با پیگیری‌های انجام شده، پیمانکار ۱۱ قطعه راه‌آهن بوشهر - فارس مشخص شده است تا این مطالبه دیرینه مردم استان‌های یاد شده با سرعت و شتاب بیشتری دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز جمعه در جمع خبرنگاران در برازجان اظهار کرد: سرعت بخشی به طرح یاد شده یکی از دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم در اوج تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی دشمن بر علیه ملت ایران است.

وی بیان کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر نیز ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیمارستان ۱۸۰ تختخوابی برازجان مصوب شد و بتازگی نیز مناقصه جدیدی برای تکمیل مراحل ساخت این مرکز درمانی انجام شده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: طرح توسعه اورژانس بیمارستان شهید گنجی نیز سرعت مطلوبی دارد که با تکمیل آن ۳۰ تخت اورژانس به این مرکز درمانی اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: ساخت چند بیمارستان در شهرستان‌های مختلف استان در دست اجرا است که تا سه سال آینده تحول مهمی در زیرساخت‌های درمانی استان ایجاد و ۶۰۰ تخت به ظرفیت مرکزهای درمانی استان بوشهر افزوده می‌‎شود.

محمدی زاده همچنین با اشاره به روند عملیات اجرایی محور دالکی – کنارتخته بیان کرد: این محور به عنوان مهمترین محور ارتباطی استان‌های بوشهر و فارس است که《شرکت جهاد نصر 》در قطعه اول و 《موسسه ریل گستر》 در قطعه دوم از دو جهت در حال فعالیت هستند.

وی افزود: 《بزرگراه دالکی به کنار تخته》 به طول ۱۸ کیلومتر به‌عنوان بخشی از کریدور شمال – جنوب کشور است که چندین سال روند اجرایی کار با رکود مواجه شده بود، اما در متمم سفر اول استانی رئیس جمهور دولت سیزدهم به استان برای این طرح هشت هزار میلیارد ریال اعتبار تصویب شد.

محمدی‌زاده عنوان کرد: در قطعه دوم محور دالکی-کنارتخته ۲ تونل به طول ۶۰۰ متر و سه پل بزرگ احداث می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha