۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85272336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملکرد وزارت امور خارجه در مسئله فلسطین ستودنی است

بوشهر-ایرنا- امام جمعه موقت بوشهر گفت: با عملکرد بسیار خوب وزیر امور خارجه، دیپلماسی بسیار فعال و تاثیرگذار در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم غزه انجام شد که در خور تحسین و ستودنی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی اکبر اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: موضوع فلسطین دارای ۲ صحنه مظلومیت و اقتدار است که مقام معظم رهبری بر روی آن تأکیدات فراوانی دارند.

وی بیان کرد: امروز جهان مشاهده گر حملات ددمنشانه و وحشی‌گری‌های رژیم غاصب صهیونیستی به مردم بی‌پناه فلسطین در غزه، کشتار کودکان، زنان و اقشار مختلف مردم بی‌دفاع است.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: هفت هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین قتل و عام شدند که سه هزار نفر آن کودکان بی‌دفاع هستند.

اسماعیلی افزود: بمباران بیمارستان‌ها، منازل و سکوت حاکمان کشورهای عربی، اسلامی و حمایت دولت‌های مدعی حقوق بشر از جمله جنایت و خیانت‌های دشمنان است.

وی بیان کرد: صحنه‌های اقتدار جبهه مقاومت فلسطین در روزهای اول حماسه-《 طوفان الاقصی》 چنان ضربه‌ای به اسرائیل غاصب وارد کرد که رزئم صهیونیستی هرگز فراموش نمی کند.

اسماعیلی گفت: این ضربه از نظر امنیتی، نظامی و دیگر امور آنقدر اثرگذار بود که غیرقابل ترمیم و بازسازی است و این اقتدار مردمی است که ده‌ها سال تحت شدیدترین تحریم‌ها، از جمله آب، غذا، دارو و دیگر امور زندگی می‌کنند.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: اسارت نظامیان رده بالای رژیم اشغالگر قدس از دیگر مظاهر اقتدار رزمندگان فلسطینی است که منجر به فروپاشی درونی رژیم غاصب صهیونیستی است.

اسماعیلی ادامه داد: رژیم غاصب با وجود این که دارای شدیدترین و پیشرفته‌ترین ابزار جاسوسی بر روی یک سری موانع سخت، دیوارهای بلند، حسگرهای عجیب و غریب است اما جبهه مقاومت حماس فلسطین از همه اینها عبور می‌کند و در شهرک‌های اشغالی وارد می‌شوند و چنان ضربه محکم است که تاکنون رژیم غاصب صهیونیستی نتوانسته ابتکارعمل در دست بگیرد.

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید به هر دو صحنه مظلومیت و اقتدار فلسطین توجه و منعکس کنند.

امام جمعه موقت بوشهر اضافه کرد: صحنه‌های اقتدار جبهه مقاومت فلسطین باید بیشتر نشان داده شود تا جامعه بدانند که چگونه یک ملت در مقابل ظلم و ستم می ایستد.

اسماعیلی همچنین با گرامیداشت روز بسیج دانش‌آموزی یکی از برکات انقلاب اسلامی را تربیت نوجوانان دانست.

وی عنوان کرد: نوجوانی که قرار بود در دست استکبار قرار بگیرد و او را تربیت کند به گونه‌ای تربیت شد که امام راحل:(ره) فرمودند رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله است و کودکان، نوجوانان و جوانان به بصیرت مثال‌زدنی دست یافته‌اند به‌گونه‌ای که بخش زیادی از شهدای جامعه دانش‌آموز هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha