۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۳۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85272381
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوره داوری و مربی گری فوتسال سطح یک آسیا در ملارد برگزار شد

ملارد - ایرنا - رئیس هیات فوتبال شهرستان ملارد گفت: در شهرستان ملارد سعی بر ارتقای فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان است و دوره های آموزش مربی فوتسال سطح یک آسیا و داوری برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا روز جمعه اختتامیه بزرگترین فوتبال نوباوگان غرب استان تهران با حضور ۱۴۰۰ فوتبالیست در شهرستان ملارد برگزار شد.
در این آیین میرشاد ماجدی رئیس هیات فوتبال استان تهران، حسین خیری عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، رسول ضابطیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد و هادی نصیری ریاست هیات فوتبال شهرستان ملارد و جمعی از ورزشکاران، مسولان و فوتبال دوستان به همراه خانواده آنها حضور داشتند.

دوره داوری و مربی گری فوتسال سطح یک آسیا در ملارد برگزار شد

رئیس هیات فوتبال شهرستان ملارد در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، گفت: این مسابقات بزرگترین فستیوال نوباوگان غرب استان تهران و از نظر جمعیتی بزرگترین مسابقات فوتبال نوباوگان در کشور است.

هادی نصیری گفت: به طور کلی با احتساب والدین، ورزشکاران و دست اندرکاران این مسابقات، حدود ۸۵ تا ۹۰ هزار نفر درگیر برگزاری این فستیوال بزرگ بودند.

شرکت ۱۴۰۰ فوتبالیست و ۳۵۰ مربی در این جشنواره

دوره داوری و مربی گری فوتسال سطح یک آسیا در ملارد برگزار شد

نصیری با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در مسابقات افزود: یکصد تیم با میانگین تعداد ۱۴ نفر یعنی در حدود ۱۴۰۰ فوتبالیست و ۳۰۰ تا ۳۵۰ مربی در این فستیوال شرکت داشتند. این ورزشکاران در ۱۴ هفته کاری در رده سنی ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ سال شرکت داشتند و در این مسابقات تیم هائی از تهران، شهریار، کرج و سایر شهرستانها شرکت داشتند.

وی افزود: امروز پس از برگزاری فینال هر چهار رده سنی شرکت کننده، به همه ورزشکاران و مربیان آنها مدال و حکم اهدا شد و این رقابت‌ها با حضور ۱۰ داور قضاوت شد.

ایجاد شور و نشاط و استعدادیابی

دوره داوری و مربی گری فوتسال سطح یک آسیا در ملارد برگزار شد

ریاست هیات فوتبال شهرستان ملارد مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط و استعدادیابی بیان کرد و گفت: هدف ما ایجاد شور و نشاط اجتماعی و استعدادیابی نیز بود که با حضور تیم‌های کارشناسی سعی شد استعداد های شرکت کنندگان شناسایی شده و پس از این رده های سنی پایین به نحو صحیح آموزش داده شوند.

وی از دیگر اهداف هیات فوتبال شهرستان ملارد را ساماندهی مدارس و آکادمی های فوتبال نام برد و افزود: از سال گذشته تلاش داشتیم تا این اماکن را با بررسی و اعطای مجوز و سو پیشینه مربیان، ساماندهی کرده و امید است تا ۴ ماه آینده دیگر آکادمی و مدرسه فوتبال بدون مجوز در سطح شهرستان نداشته باشیم.

نصیری تعداد مدارس و آکادمی های فوتبال شهرستان ملارد را در حدود ۳۵ تا ۴۰ عدد اعلام کرد.

حضور بانوان فوتبالیست ملارد در سوپر لیگ کشور

وی با اشاره به حضور تیم رایزکو صفادشت که با حضور بانوان فوتبالیست ملارد در سوپر لیگ کشور به رقابت پرداخته، گفت: قرار بود اختتامیه فوتسال بانوان نیز امروز در کنار این مراسم برگزار شود که به دلیل تداخل برنامه ها به دو هفته آینده موکول شد و قرار است به زودی مجوز فوتبال بانوان نیز دریافت شود.

وی افزود: در این شهرستان سعی ما بر ارتقای فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان است و دوره های آموزشی برای هر دو برگزار می شود.
از جمله این دوره ها آموزش فوتسال سطح یک آسیا و داوری برگزار شده و در حال دریافت مجوز برگزاری آموزش سطح دو آسیا نیز هستیم.

نصیری با تشکر از همه مسوولان که در برگزاری این مسابقات شرکت داشتند گفت: با توجه به تعداد افراد شرکت کننده در این جشنواره به نظر می رسد تا حد زیادی به اهداف خود رسیده ایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha