۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۰۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85272443
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم والیبال کاسپین پره سر گیلان برابر توپکا بابلسر پیروز شد

رشت - ایرنا - در ادامه مسابقات والیبال لیگ دسته یک مردان کشور, تیم کاسپین پره سر رضوانشهر گیلان مقابل توپکا بایلسر به برتری دست یافت.

به گزارش ایرنا, تیم های والیبال کاسپین پره سر رضوانشهر و توپکا بابلسر عصر جمعه در هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته یک کشور در رضوانشهر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم والیبال کاسپین پره سر رضوانشهر با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست داد.

در جریان این مسابقه , تیم والیبال کاسپین پره سر رضوانشهر در دست های اول , سوم و چهارم حریف خود را شکست داد و تیم توپکا بابلسر نیز در دست دوم مقابل حریفش به برتری رسید تا این بازی در نهایت به سود کاسپین پره سر خاتمه یابد.

تیم والیبال پره سر کاسپین رضوانشهر با برتری در این دیدار, به سومین پیروزی متوالی خود دست یافت تا همچنان روند صعودی خود را در این لیگ ادامه دهد.

در رقابت‌های والیبال لیگ دسته اول مردان کشور، ۲۴ تیم در ۲ گروه ۱۲ تیمی به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت چهار تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود می‌کنند.

تیم‌ والیبال کاسپین پره‌سر رضوانشهر در گروه اول این رقابت‌ها با تیم‌های آکادمی قهرمانی گل‌گهر سیرجان، مس کرمان، توپکا بابلسر، مس شهربابک، نام آوران تنکابن، صنعتگران امید تهران، نیروی زمینی، مس سونگون، مهرگان نور، کریمه قم و شهرداری شهر قدس هم‌گروه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha