فجر شهید سپاسی شیراز از سد خلیج فارس ماهشهر  گذشت+ فیلم
فجر سپاسی و خلیج فارس

شیراز- ایرنا- تیم فجرشهید سپاسی شیراز در هفته نهم رقابت های فوتبال دسته یک ( جام آزادگان ) از سد تیم خلیج فارس ماهشهر گذشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی که عصر جمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و همچنان خود را به عنوان مدعی نشان داد.

فجریها برای اینکه از قافله صدرنشینی عقب نمانند راهی به جز شکست دادن تیم ماهشهر که در رده شانزدهم قرار داشت، نداشتند برای همین هم از همان ابتدا و با حمایت خوب تماشاگران نبض بازی را در دست گرفتند و در آن سوی میدان هم تیم میهمان چشم به ضد حمله داشتند که یکی دوبار هم خطرناک ظاهر شدند.

دقیقه ۱۵ تیم خلیج فارس ماهشهر بر روی همان برنا مه ای که در دستور کار قرار داشتند روی دروازه فجر خطرناک ظاهر شدند تا میزبان مواظب ضد حمله های حریف باشد.

گل فجر و توقف بازی برای مدت هشت دقیقه

در حالی که ۱۸ دقیقه از بازی نگذشته بود فجریها از آشفتگی دفاع میهمان استفاده کرده و علی فتحی بازیکن گلزن فجر توپ را به زیر طاق دروازه تیم خلیج فارس کوبید تا میزبان به خواسته خود برسد.

فجر شهید سپاسی شیراز از سد خلیج فارس ماهشهر  گذشت+ فیلم
فجرسپاسی و خلیج فارس ماهشهر

پس از اینکه گل فجر به ثمر رسید، کادر فنی تیم خلیج فارس نسبت به آن معترض بودند و بازی به مدت هشت دقیقه متوقف شد و حاصل آن هم یک کارت زرد برای سر مربی و بازیکن تیم خلیج فارس بود تا بازی از سر گرفته شود.

در دقایق باقی مانده هم تیم میزبان همچنان بازی را دست داشت و چند بار هم فرصت خوبی برای افزایش گل های خود داشتند و در دقیقه ۴۳ هم ضربه سنگین سعید ایرانخواه دروازه تیم خلیج فارس را با تهدید مواجه کرد.

تیر دروازه تیم فجر لرزید

در حالی که داور بازی هفت دقیقه وقت تلف شده برای نیمه نخست محاسبه کرده بود ، یک خطا به سود تیم خلیج فارس اعلام شد و ضربه سنگین احسان سلطانی از فاصله ۲۰ متری تیر افقی دروازه تیم فجر را به لرزه در آورد و در برگشت هم مهاجم تیم خلیج فارس نتوانست دروازه خالی میزبان را باز کند تا شاگردان مهدی رجب زاده سر مربی تیم فجر نفسی به راحتی بکشند و نیمه نخست با همان یک گل به سود خودپایان دهند.

در نیمه دوم فجریها که می دانستند زدن یک گل اندوخته کافی نیست هجومی کار را شروع کردند و ۲ فرصت خوب گلزنی داشتند و حتی خطایی هم که روی مهاجم فجر درون محوطه ۱۸ قدم خلیج فارس صورت گرفت هم فجریها اعتقاد به پنالتی داشتند که داور رای به ادامه بازی داد.

فجر شهید سپاسی شیراز از سد خلیج فارس ماهشهر  گذشت+ فیلم
توقف بازی به مدت هشت دقیقه

گل دوم فجر

در حالی که فجریها همچنان تیم برتر میدان بودند در دقیقه ۵۸ عباس بوعذار از پاس در عمق فتحی استفاده کرد و با یک ضربه دقیق قدر پاس زننده گل اول را دانست و میزبان را ۲ بر صفر جلو انداخت تا خیال آنها تا حدودی راحت شود.

دقیقه ۶۰ هم فجریها می توانستند به گل سوم برسند اما ضربه کم دقت بوعذار عرض دروازه را طی کرد و ثمری به دنبال نداشت.

دقیقه ۷۸ هم ضربه حامد کتاب پور تیر دروازه تیم میزبان را به لرزه درآورد تا میهمان به گل نرسد.

جیمی جامپ ها سه بار به زمین پریدند

در دقایقی از بازی هوادارانی از تیم فجر که به جیمی جامپ شهرت دارند سه بار به داخل زمین آمدند که توسط نیروهای حاضر در ورزشگاه به بیرون از زمین هدایت شدند.

رضا مستععلی پور در وقت های تلف شده نیمه دوم با دروازه بان تیم خلیج فارس تک به شد اما دروازه خالی را نتوانست بازکند تا میزبان به گل سوم نرسد ودر نهایت هم این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود فجر پایان یافت.

از این بازی سه هزار تماشاگر دیدن کردند

تیم شهر راز شیراز هم پیروز شد

همچنین در این هفته تیم شهر راز دیگر نماینده شیراز در لیگ دسته یک در خانه تیم خوشه طلایی اردبیل با یک گل به برتری رسید تا هردو تیم شیرازی برنده بازی های هفته نهم باشند.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و چهارم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha